هواوی انجوی زد

مشخصات هواوی Enjoy Z و رنگ های قابل عرضه گوشی افشا شد

به تازگی کمپانی Huawei از معرفی گوشی انجوی زد در آینده نزدیک خبر داد. حالا مشخصات هواوی Enjoy Z روی وب‌سایت چند فروشگاه آنلاین چینی قرار گرفته است.

هم‌اکنون از طریق فروشگاه‌های چینی Suning و Tmall امکان پیش‌خرید این گوشی هوشمند در سه رنگ مشکی، صورتی و آبی وجود دارد. در تصاویر منتشر شده، برخی از مولفه‌های طراحی دستگاه را می‌بینیم؛ از جمله وجود یک ناچ قطره‌ای روی صفحه نمایش،  دوربین سه‌گانه در پنل پشتی و حسگر اثر انگشت در لبه کناری. همچنین مشخصات کلیدی هواوی Enjoy Z هم فاش شده است.

مشخصات هواوی Enjoy Z

به ادعای هر دو فروشگاه، هواوی انجوی زد یک صفحه نمایش 6.5 اینچی با وضوح اچ دی پلاس و نرخ تازه‌سازی 90 هرتز دارد. سایت Suning از کایرین 710F به عنوان چیپست دستگاه نام برده؛ اما از آنجایی که این باید یک گوشی 5G باشد، بعید به نظر می‌رسد از چنین تراشه‌ای قدرت بگیرد. در عوض، وجود چیپ Dimensity 800 مدیاتک در آن محتمل‌تر است.

درباره رزولوشن دوربین سلفی اطلاعاتی وجود ندارد؛ اما ماژول سه‌گانه در پنل پشتی با دوربین‌های 2+8+48 مگاپیکسلی توصیف شده است. همچنین هر دو فروشگاه، این گوشی را در نسخه‌های 6+64 گیگ، 6+128 گیگ و 8+128 گیگابایتی روی سایت خود قرار داده‌اند.

البته هنوز قیمت هواوی انجوی زد مشخص نیست؛ محصولی که در تاریخ 4 خرداد به طور رسمی معرفی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. تنوع رنگی اش رو دوست دارم

  2. من فقط منتظر ام زود تر چهارخرداد فرا برسه
    ❤️❤️🥰🥰🥰

  3. چقدر رنگ صورتیش خوشگل و خاصه