درگاه پرداخت اینترنتی

یک زیرساخت مهم برای موفقیت کسب و کار در عصر کرونا؛ درگاه پرداخت اینترنتی

دنیای ما بعد از شیوع کرونا تغییرات زیادی به خود دید. بسیاری از کشورها در سراسر جهان با کرونا درگیر شده‌اند اما هر یک به شیوه و سبک خود به مقابله با آن برخاسته‌اند. حالا وقتی صحبت از برداشتن محدودیت‌ها و از سر گرفتن سفرهای هوایی و معاملات و بازگشایی بازارها می‌شود، هرچه مقیاس بزرگ‌تر می‌شود، تصمیم‌گیری سخت‌تر است. مشخص نیست مقاصد پروازی پذیرای مسافران ورودی هستند یا نه؟ و یا چه رویه‌ای در استقبال از مسافران جدید خواهند داشت! اقتصاد و بازارهای جهانی ضربه‌های شدید و تکان‌دهنده‌ای از کرونا و پیامدهای آن دید. نفت شگفتی آفرید و شاخص سهام در بورس‌های جهان سقوط آزاد کرد. پیش‌بینی آینده بسیار سخت‌تر از گذشته شده است.

صاحب‌نظران می‌گویند ایران ضربه اقتصادی کمتری دریافت کرده و این به دلیل تحریم و شرایط سخت حاکم بر اقتصاد ما بوده است؛ تحریم و شرایط بی‌ثبات واردات، که ناشی از سیاست‌های روزانه امریکاست، تولیدکنندگان ایرانی را بر آن داشته بود تا برای روز مبادا انبارهای خود را از مواد اولیه مورد نیاز پر کنند. این انبارهای غنی، تا حدودی اقتصاد ایران را از شوک فلج‌کننده کرونا دور نگه داشت اما با ادامه‌ی این روند، خالی شدن انبارها و بلاتکلیفی سامانه‌ی حمل و نقل جهانی، شرایط دشواری را خواهد آفرید که لازم است با امکانات موجود مانع بروز آن شد.

نبض بازار کجا می‌تپد؟!

در حوزه اقتصادهای خرد و کسب و کارهای کوچک تغییراتی دیده می‌شود؛ هرچند بسیاری از اصناف ضربه سنگینی دیده‌اند، تعطیلی طولانی نبض بازارشان را مختل کرده است و نوسان قیمت نفت و طلا نیز بسیاری از قیمت‌ها را در سطح جهانی تحت تاثیر خود قرار داده است اما کرونا روی دیگری هم دارد؛ اقتصاد صحنه‌ی رقص عرضه و تقاضاست. بسیاری از غول‌های موفق دنیای تجارت با کشف یا آفریدن تقاضا به این مقام رسیده‌اند. درس‌های بازاریابی می‌گویند نیاز را تعریف کن! یک کارآفرین باید جامعه هدف خود را بشناسد. حتی اگر نیازی وجود ندارد با تبلیغات و ترفندهای بازاریابی، نیازی را کشف و معرفی کند و سپس به عرضه بپردازد. حال آن که کرونا نیازهای جدیدی آفریده است!

اصولا ماهیت کار تغییر کرده و نرخ فعالیت فیزیکی اجتماعی به شدت کاهش یافته است. نه تنها شرکت‌ها خواهان دورکاری کارمندان خود شدند حتی دولت‌ها نیز با شیفت‌بندی و نوبت کاری تلاش کردند تا سطح تماس در جامعه به کمترین حد خود برسد.

درگاه پرداخت اینترنتی

خرید اینترنتی؛ نقطه عطف تجارت

رشد خوبی در حوزه‌ی توزیع کالا و خدمات بر بستر وب و توسعه تجارت الکترونیک اتفاق افتاده و ادامه‌ی این روند رو به رشد نیز محتمل است؛ زیرا علاوه بر تبدیل شدن خرید اینترنتی به یک عادت روزمره و ضروری (به دلیل ایمن بودن در شرایط خاص اجتماعی مانند قرنطینه) زیرساخت‌های اینترنتی جهان و ایران نیز به سرعت بهینه و تکمیل می‌شوند. تکنولوژی 5G به زودی سرعت اینترنت را 100 برابر افزایش خواهد داد. آیا شما هم سرعت مناسبی برای رشد و توسعه کسب و کار خود دارید؟ فقط کافیست یک حوزه فروش را انتخاب کنید و یا کسب و کار آسیب‌دیده خود را دوباره بر ساختار وب بنا کنید. بنا به امکانات و توان خود می‌توانید فروشگاه و کسب و کار اینترنتی خودتان را تاسیس کنید یا در شبکه‌های اجتماعی، اقدام به راه‌اندازی کسب و کار، تبلیغ و فروش نمایید.

زیرساخت مناسب برای احیاء و توسعه‌ی کسب و کار چیست؟

برای این کار ما کنار شما هستیم. فروش اینترنتی نیاز به درگاه پرداخت اینترنتی هم دارد. درگاه پرداخت اینترنتی مجاز، تجربه‌ی خریدی مطمئن و آسوده را برای مشتریان شما فراهم می‌کند. اطمینان مشتری به معنی بازگشت و خرید دوباره است. با توجه به آلودگی پول نقد و پروتکل‌های بهداشتی جدید، بهتر است هرچه کمتر با این منبع آلودگی، تماس فیزیکی داشته باشید علاوه بر آن تسویه خودکار و گزارش مفصل، حسابرسی شما را بسیار آسان خواهد کرد.

درگاه پرداخت اینترنتی

درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی با اخذ کمترین کارمزد در شبکه پرداخت کشور سهم خود را برای کمک به شکوفایی اقتصاد در این شرایط دشوار ادا می‌کند. سیزپی حتی حق انتخاب پرداخت‌کننده کارمزد را به دارنده‌ی درگاه واگذار کرده است. به عبارت دیگر دارنده‌ی درگاه، در پنل کاربری خود می‌تواند انتخاب کند که کارمزد به مبلغ مورد معامله افزوده شده و مشتری متعهد به پرداخت آن شود یا از مبلغ دریافتی فروشنده کسر شود. با اینکه مبلغ کارمزد بسیار ناچیز است ولی باید این را نیز بدانید که کارمزد در فرآیند پرداخت اینترنتی در درگاه سیزپی حداکثر 400 تومان خواهد بود در حالی‌ که در عملیات کارت به کارت بنا بر مبلغ تراکنش کارمزدی بین 500 تا 900 تومان، از حساب پرداخت‌کننده کسر خواهد شد.

همچنین شما امکان درج لوگوی کسب و کار خودتان را در درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی خواهید داشت. این امکان به تقویت برند و یادآوری هویت تجاری شما نزد مشتری کمک می‌کند.

از دیگر امکانات درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی، تسهیم است؛ تسهیم به معنی سهم‌بندی، زمانی به کار می‌آید که شما شرکای تجاری داشته باشید و بنا باشد درصدی از هر فروش به حساب آن شرکا، واریز شود. بدون صرف زمان و هزینه حسابرسی، درصد دلخواه را در پنل کاربری سیزپی تعیین کرده و شماره حساب مختص آن را تعریف نمایید تا حجم زیادی از محاسباتتان به صورت خودکار انجام شود. وقت آزاد شده‌ی خود را صرف مطالعه یا بازاریابی کنید!

در صورت بروز هرگونه اختلال در شبکه پرداخت کشور، سیزپی به صورت خودکار حداقل یک درگاه پرداخت امن در اختیار شما قرار می‌دهد.

و جالب است بدانید سقف پرداخت در درگاه‌های پرداخت اینترنتی تا مبلغ پانصد میلیون ریال معادل پنجاه میلیون تومان در هر تراکنش خواهد بود! حال آنکه در تراکنش کارت به کارت با شیوع کرونا سقف مجاز عملیات روزانه به ده میلیون تومان رسیده است.

اگر سایت ندارید که درگاه پرداخت مستقیما روی آن قرار بگیرد می‌توانید به راحتی لینک پرداخت خود و یا کد کیو-آر آن را در فضای مجازی مانند اینستاگرام قرار دهید یا برای مشتریان خود بفرستید.

و حرف آخر این که هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه‌روز تیم پشتیبانی سیزپی در کنار شما هستند.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. فوق العاده عالی بود
    دمتون گرم