طراحی سامسونگ گلکسی نوت 20

طراحی سامسونگ گلکسی نوت 20 در تصاویر شماتیک به نمایش درآمد

یکی از افشاگران معروف صنعت موبایل، تصاویری را به اشتراک گذاشته است که جلوه‌ای از طراحی سامسونگ گلکسی نوت 20 – Galaxy Note 20 را نشان می‌دهند.

به نظر می‌رسد این تصاویر که توسط IceUniverse در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده‌اند، شماتیکی از طراحی قاب سامسونگ گلکسی نوت 20 باشند. وجود حاشیه‌های نسبتا زیاد نیز به همین دلیل است. به هر حال، این عکس‌ها یک مجموعه دوربین سه‌گانه را در پنل پشتی و یک حفره مرکزی را روی صفحه نمایش نشان می‌دهند. انحنای بسیار اندک در گوشه‌های دستگاه نیز یادآور طراحی گلکسی نوت 10 است.

البته برای تایید اعتبار این تصاویر، شاید هنوز زود باشد و چه بسا در نهایت با محصول متفاوتی روبه‌رو شویم؛ ولی سابقه‌ی خوب این افشاگر، احتمال صحت آن‌ها را زیاد جلوه می‌دهد.

به تازگی هم گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه سامسونگ گلکسی Note 20 پلاس با دوربین 108 مگاپیکسل و باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی عرضه می‌شود. در عوض، گلکسی نوت 20 دارای باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی و سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی خواهد بود؛ همان دوربینی که در مدل‌های پلاس و استاندارد گلکسی اس 20 نیز وجود داشت.

همچنین شایعات ضد و نقیضی درباره گلکسی نوت 20 اولترا هم شنیده می‌شود. در تابستان پیش‌رو باید منتظر رونمایی از پرچمداران جدید سامسونگ باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*