مشخصات آنر پلی 4 پرو

تصاویر و مشخصات آنر پلی 4 پرو به بیرون درز کرد

اخیرا برند زیرمجموعه هواوی از دو گوشی اقتصادی آنر پلی 4 تی و 4 تی پرو رونمایی کرد. حالا ظاهرا آنر پلی 4 پرو – Honor Play 4 Pro با مشخصات فنی بهتر در راه است.

در فهرست مشخصات آنر پلی 4 تی پرو که روی و‌ب‌سایت فروشگاه JD و شبکه اجتماعی ویبو قرار گرفته است، نام سنسور IMX600y سونی، یک تراشه 5G هواوی، صفحه نمایش LCD و فست شارژ 40 وات دیده می‌شود.

تصاویر و مشخصات آنر پلی 4 پرو

نام چیپست دستگاه باید کایرین 820 باشد؛ چون هم از شبکه 5G و هم از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. در رندرهای منتشر شده از این گوشی هوشمند، دو دوربین در پنل پشتی و دو دوربین درون حفره‌ی نمایشگر دیده می‌شود. البته از آنجایی که این یک پنل LCD است؛ خبری از حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای نیست و این اسکنر در لبه کناری، روی دکمه پاور قرار دارد.

در پشت دستگاه، لوگوی Kirin نقش بسته که تاکنون در موبایل های آنر سابقه نداشته است. الگوی زیبایی هم به چشم می‌خورد که در گوشی های گیمینگ مشابه آن را دیده‌ایم؛ پس شاید این دستگاه نیز به عنوان چنین محصولی معرفی شود.

از دیگر موارد قابل مشاهده در تصاویر باید به وجود یک اسپیکر، درگاه USB-C و خشاب سیم کارت در لبه پایینی اشاره کنیم؛ اما اثری از جک 3.5 میلی‌متری هدفون دیده نمی‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اینقدر شکل این گوشیا شبیه هم شده به سنتی میشه از روی ظاهر تشخیص داد که چین 😑😑