گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 5G

تست مقاومت گوشی گیمینگ فن دار نوبیا رد مجیک 5G

نوبیا رد مجیک 5G یک گوشی گیمینگ فن دار است که در ادامه می‌توانید ویدیوی تست مقاومت آن در برابر خط و خش و آسیب‌های دیگر را مشاهده کنید.

نوبیا رد مجیک 5 جی – Nubia Red Magic 5G یک گوشی گیمینگ قدرتمند و بالارده با امکانات فراوان، نمایشگر 144 هرتزی و به همراه فن است. نوبیا به عنوان زیربرند ZTE مدتی پیش از این گوشی مخصوص بازی به عنوان رقیبی برای ایسوس راگ فون، شیائومی بلک شارک و ریزر فون رونمایی کرد. همچنین رد مجیک از شبکه اینترنت نسل پنجم (5G) نیز پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید بازی‌های آنلاین را با بالاترین سرعت ممکن اجرا کنید.

مشخصات نوبیا رد مجیک

بدنه شیشه‌ای به همراه چراغ‌های RGB در پشت، نمایشگر 6.65 اینچی امولد با وضوح 2340 در 1080 پیکسل و نرخ تازه‌سازی 144 هرتز، سیستم عامل اندروید 10 به همراه رابط کاربری Redmagic 3.0، تراشه 7 نانومتری پلاس اسنپدراگون 865، پردازشگر گرافیکی آدرنو 650، رم 8 یا 12 یا 16 گیگابایت، حافظه ذخیره‌سازی داخلی 128 یا 256 گیگابایت از نوع UFS 3.0، دوربین سه گانه 64+8+2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، بلوتوث 5.1، اسپیکرهای استریو، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 55 واتی (با شارژر 18 واتی در جعبه) از جمله ویژگی‌های شاخص نوبیا رد مجیک 5G به شمار می‌روند.

یکی دیگر از امکانات مهم رد مجیک 5G، سیستم خنک کننده فعال آن است که از یک فن چرخشی و یک هیت سینک تشکیل شده و می‌تواند دمای پردازنده را تا 18 درجه کاهش دهد. این سیستم خنک کننده در هنگام بازی کردن یا در زمان شارژ کردن گوشی فعال می‌شود. این گوشی با قیمت 540 تا 700 دلار روانه بازار جهانی شده است.

اما اکنون به سراغ تست مقاومت این گوشی هیجان‌انگیز و جذاب رفته‌ایم. در این ویدیو در ابتدا تست خش پذیری روی نمایشگر و بدنه انجام شده است. همانطور که مشاهده می‌کنید، نمایشگر گوشی که در زیر لایه محافظ پلاستیکی قرار گرفته در سطح 6 خش خورد و خطوط عمیق‌تر در سطح 7 دیده شد. در ادامه هم تست حرارت روی نمایشگر و تست خم‌پذیری از جلو و پشت انجام شده است. اکنون می‌توانید ویدیوی تست مقاومت نوبیا رد مجیک 5 جی را در گجت تی وی مشاهده کنید.

ویدیوی تست مقاومت نوبیا رد مجیک 5G