سیستم مورد نیاز بازی دسپرادوز 3

سیستم مورد نیاز بازی دسپرادوز 3 – Desperados 3

پس از نزدیک به دو دهه، بازی Desperados 3 به زودی منتشر خواهد شد. مشخصات فنی سیستم مورد نیاز بازی دسپرادوز 3 را در ادامه مطالعه کنید.

سیستم مورد نیاز بازی دسپرادوز 3 نسبت به آثار روز کمی متعادل‌تر است و با سخت افزار متوسط هم می‌توانید آن را نسبتا خوب اجرا کنید.

قسمت اول مجموعه دسپرادوس در سال 2001 با نام تحت تعقیب زنده یا مرده (Wanted Dead or Alive) منتشر شد و توانست به محبوبیت زیادی دست پیدا کند. در این بازی تاکتیک هم‌زمان وسترن، شما می‌توانستید هدایت شش شخصیت مختلف را در اختیار بگیرید و نقش اصلی بازی، جان کوپر (John Cooper) نام داشت که در قسمت جدید هم حضور دارد. قسمت دوم بازی در سال 2006 عرضه شد اما نتوانست موفقیت‌های مجموعه را ادامه دهد. بر خلاف قسمت‌های قبلی که توسط استودیوی اسپل‌باند (Spellbound) ساخته شده‌اند، توسعه این قسمت بر عهده استودیوی محبوب میمیمی (Mimimi) است که با بازی Shadow Tactics: Blades of the Shogun توانسته مورد تحسین بازی دوستان قرار بگیرد. با توجه به سابقه استودیوی سازنده، می‌توان انتظار داشت که بازی Desperados 3 به یکی از بهترین آثار استراتژی و مخفی کاری سال تبدیل شود.

سیستم مورد نیاز بازی دسپرادوز 3

همانند نسخه‌های قبلی، در اینجا هم شما می‌توانید هدایت شخصیت‌های مختلف را بر عهده بگیرید و هر کدام از آن‌ها دارای قابلیت‌ها و مهارت‌های مختلفی هستند. حضور این قهرمانان متنوع باعث می‌شود تا بازی را هرگونه که دوست دارید پیش ببرید و همه چیز در دستان شما قرار دارد.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی دسپرادوز 3

– سیستم عامل: ویندوز ۷ / ۸.۱ / ۱۰ (نسخه‌های ۶۴ بیتی)
– پردازنده: اینتل Core i3-530 @ 2.93GHz / ای ام دی Athlon II X3 460 / پردازنده‌های دو هسته‌ای 3.0 گیگاهرتز
– حافظه رم: ۸ گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 560 / ای ام دی Radeon HD 5850
– حافظه ویدیویی (VRAM): دو گیگابایت
– فضای هارد دیسک: 20 گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: نسخه ۱۱

سیستم پیشنهادی بازی Desperados 3

– سیستم عامل: ویندوز ۱۰ (نسخه ۶۴ بیتی)
– پردازنده: پردازنده چهار هسته‌ای 3.0 گیگاهرتز / اینتل Core i5-750 @ 2.66GHz / ای ام دی Athlon X4 740
– حافظه رم: 12 گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 760 / ای ام دی Radeon HD 7870
– حافظه ویدیویی (VRAM): سه گیگابایت
– فضای هارد دیسک: 20 گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: نسخه ۱۱
– کارت صدا سازگار با دایرکت ایکس 9 و نسخه‌های بالاتر
– توصیه می‌شود بازی بر روی حافظه SSD نصب شود تا سرعت بارگذاری مراحل بالا برود

سیستم مورد نیاز بازی دسپرادوز 3

سخت افزار مورد نیاز اثر تقریبا به بازی گیرز تکتیکس (Gears Tactics) نزدیک است و اگر رایانه شما توانایی اجرای آن بازی را دارد، در اینجا نیز با مشکلی رو به رو نخواهید شد. شرکت سازنده اعلام نکرده است که سیستم‌های اعلام شده چه رزولوشن و نرخ فریمی به شما ارائه می‌دهد اما می‌توان انتظار داشت که از حداقل سیستم مورد نیاز، نرخ 30 فریم در ثانیه و رزولوشن 1080p و از سیستم پیشنهادی بازی، نرخ 60 فریم در ثانیه و رزولوشن 1080p را دریافت نمایید.

بازی دسپرادوس 3 در تاریخ 16 ژوئن 2020 (27 خرداد 1399) برای رایانه‌های شخصی (استیم) و همچنین کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر می‌شود. بازی تا پیش از این قرار بود در سال گذشته میلادی عرضه شود اما شرکت سازنده تصمیم گرفت تا مدت زمان بیشتری بر روی آن کار کند.