تاریخ انتشار بازی Serious Sam 4

تاریخ انتشار بازی Serious Sam 4 مشخص شد

تاریخ انتشار بازی Serious Sam 4 – سریوس سام 4 در نهایت اعلام شد. این مجموعه که با نام سام ماجراجو در ایران شناخته می‌شود، یکی از خاطره ‌انگیزترین بازی‌های تاریخ به حساب می‌آید.

تاریخ انتشار بازی Serious Sam 4 زودتر از آن چیزی است که طرفداران انتظار داشتند اما برای تجربه نسخه کنسولی آن احتمالا باید بین شش ماه الی یک سال دیگر منتظر بمانید.

تاریخ انتشار بازی Serious Sam 4 – سام ماجراجو 4 

طرفداران ژانر شوتر اول شخص مدت‌ها است که در انتظار این بازی هستند. سازندگان وعده داده‌اند که این بازی همان خاطرات خوش قسمت‌های قدیمی را زنده کند. طبق اعلام شرکت دیوالور دیجیتال (Devolver Digital)، این بازی در ماه اوت 2020 (کمتر از سه ماه دیگر) در استیم منتشر خواهد شد و نسخه گوگل استادیا آن نیز همزمان در دسترس طرفداران قرار می‌گیرد. سازندگان تا پیش از این، نسخه ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 بازی را نیز تایید کرده بودند اما ظاهرا دیوالور با گوگل قرارداد دارد و این بازی در انحصار زمانی استادیا خواهد بود. پس از پایان این دوره، نسخه کنسولی بازی منتشر می‌شود (که ظاهرا سال 2021 خواهد بود).

هنوز اعلام نشده است که بازی سام ماجراجو 4 تا چند ماه در انحصار استادیا قرار دارد اما بر اساس قراردادهای مشابه می‌توان حدس زد که حداقل شش ماه و حداکثر یک سال باشد. هنوز صحبتی از نسخه ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 بازی نشده است اما اگر بازه زمانی انحصاری بودن بازی به یک سال کشیده شود، می‌توان انتظار عرضه نسخه نسل جدید را داشت.

تاریخ انتشار بازی Serious Sam 4

قسمت چهارم علاوه بر گرافیک بالا، دارای هیولاها و اسلحه‌های جدیدی نیز خواهد بود. شما در صورت پیش خرید بازی در استیم، یک مسلسل دستی تامسن، نسخه دیجیتالی موسیقی متن بازی و یک کتاب هنری دیجیتالی دریافت می‌کنید. قسمت‌های قبلی بازی نیز در استیم تخفیف خورده‌اند و اگر می‌خواهید خاطرات قدیمی خود با مجموعه را زنده کنید، اکنون بهترین فرصت برای این کار است. اولین قسمت این سری بازی، در سال 2001 با نام اولین برخورد (The First Encounter) منتشر شد و توانست جوایز زیادی را به خانه ببرد.

بازی Serious Sam 4 بین 11 مرداد ماه الی 10 شهریور برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.