مراسم معرفی گلکسی Note 20 سامسونگ - Samsung Galaxy Note 20

مراسم معرفی گلکسی Note 20 برای اولین بار تنها به شکل آنلاین برگزار می‌شود

مراسم معرفی گلکسی Note 20 سامسونگ – Samsung Galaxy Note 20 قرار است برای اولین بار تنها به صورت آنلاین برگزار شود و خبری از حضور خبرنگاران و شرکت‌کنندگان نخواهد بود.

به دلیل شیوع جهانی بیماری کرونا و لغو شدن رویدادهای مهمی نظیر کنگره جهانی موبایل (MWC) بسیاری از تولیدکنندگان گوشی های موبایل و گجت های هوشمند دیگر مجبور شده‌اند که رونمایی از محصولات جدید خود را به صورت آنلاین انجام دهند. با وجود این که سامسونگ در آخرین لحظات قبل از اجرای قرنطینه گسترده، موفق شد رویداد معرفی گلکسی اس 20 را به صورت فیزیکی و با حضور شرکت‌کنندگان برگزار کند، اما حالا دیگر کرونا اجازه برگزاری رویداد دیگری را نخواهد داد.

به همین دلیل سامسونگ مجبور است مراسم معرفی گلکسی Note 20 را به صورت کاملا آنلاین برگزار کند. این شرکت تلاش زیادی کرده‌ بود تا بتواند رویداد را به صورت عادی و با حضور حداقلی خبرنگاران و شرکت‌کنندگان به صورت فیزیکی برگزار کند و بتواند توجهات رسانه‌های بیشتری را به محصول جدید خود منعطف کند، اما گویا همه‌گیری جهانی ویروس COVID-19 این اجازه را به کمپانی کره‌ای نداده است.

مراسم معرفی گلکسی Note 20 ، اولین رویداد آنلاین معرفی یک پرچمدار توسط سامسونگ

مراسم معرفی گلکسی Note 20 سامسونگ - Samsung Galaxy Note 20

برای همین هم شاهد برگزاری رویداد معرفی یک گوشی پرچمدار از سوی سامسونگ به صورت تماما آنلاین برای اولین بار در تاریخ این غول دنیای تکنولوژی خواهیم بود. بنابراین رویداد بعدی سامسونگ که تحت عنوان گلکسی آنپکد همه ساله در فصل تابستان برگزار می‌شود، به معرفی گلکسی نوت 20 و نوت 20 پلاس اختصاص خواهد یافت.

این رویداد که احتمالا در اواخر مرداد ماه برگزار خواهد شد، ممکن است میزبان محصولات هیجان‌انگیز دیگری نیز باشد و به طور مثال احتمالا از گوشی هوشمند تاشو سامسونگ یعنی گلکسی فولد 2 که نسل دوم این محصول آینده‌نگرانه محسوب می‌شود، رونمایی خواهد شد؛ از آنجایی که برنامه‌ریزی‌ها برای این رویداد به صورت فشرده و با دشواری‌های خاص انجام می‌گیرد، هنوز تاریخی رسمی برای برگزاری آن اعلام نشده و باید منتظر اظهار نظر مقامات رسمی کمپانی بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. اقا الکی دلتون را خوش نکنید بسیار شبیه به اس 20 اولترا خواهد بود!

  2. ظاهرش جذابیتی ندارد امیدوارم اینطوری نباشه

  3. همه طراحی های سری نوتش شبیه سونی هست
    #اسکی ⁦✌️⁩

  4. طراحیش خوبه ولی اگر همین باشه اونقدری خاص نیست که کسایی رو که پرچمدار پارسال یا حتی دوسال پیش رو داشتن مجاب کنه که اینو بخرند.

  5. اما از این کرونا 😐 تمام هم نمیشه