تاریخ انتشار بازی Valorant

تاریخ انتشار بازی Valorant مشخص شد

سرانجام تاریخ انتشار بازی Valorant – ولورانت توسط استودیوی رایِت گیمز (Riot Games) اعلام شد. نسخه کامل یکی از محبوب‌ترین بازی‌های سال به زودی منتشر می‌شود.

تاریخ انتشار بازی Valorant زودتر از آن چیزی است که طرفداران انتظار داشتند. نسخه آزمایشی (بتا) این بازی در چند مدت اخیر توانسته رکوردهای زیادی را به نام خود ثبت کند.

نسخه بتای بازی ولورنت یک موفقیت بزرگ بود و این اثر قبل از عرضه رسمی، به یکی از محبوب‌ترین عناوین پلتفرم‌های استریم تبدیل شد. متاسفانه، نسخه بتا تنها در دسترس تعدادی از بازی دوستان خوش شانس قرار گرفت و دیگران فرصت تجربه آن را بدست نیاورند. این مسئله به زودی تغییر پیدا خواهد کرد زیرا این بازی کمتر از چند هفته دیگر به صورت رسمی عرضه می‌شود.

تاریخ انتشار بازی Valorant – ولورانت 

تاریخ انتشار بازی Valorant

طبق اعلام استودیوی رایِت گیمز، این بازی در تاریخ 2 ژوئن 2020 (سه‌شنبه 13 خرداد) منتشر خواهد شد. این بازی کاملا رایگان است و همه علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی می‌توانند به تجربه آن بپردازند. نسخه نهایی بازی دارای یک نقشه جدید، یک مامور قابل بازی جدید و البته یک مُد کاملا متفاوت خواهد بود.

شرکت سازنده جزئیات بیشتری را در رابطه با ویژگی‌های جدید نسخه اصلی ارائه نداد اما به این نکته اشاره داشت که مُد جدید بازی، دث مچ (Deathmatch) نخواهد بود و به شکلی طراحی شده که بازیکنان، استرس کمتری نسبت به بخش رقابتی داشته باشند. این بخش در نسخه بتای بازی مورد آزمایش قرار نگرفت بنابر این به شکل موقت در نسخه کامل قرار می‌گیرد و اگر بازخوردها نسبت به آن مثبت باشد، به صورت دایمی در بازی وجود خواهد داشت.

اطلاعات دقیقی از نقشه و شخصیت جدید بازی در دست نیست اما احتمالا در تریلر هنگام عرضه بازی، این مامور برای لحظاتی رویت خواهد شد. رایِت گیمز وعده انتشار یک به روز رسانی بزرگ را نیز داده است که احتمالا در فصل تابستان منتشر می‌شود و محتواهای بیشتری را به بازی اضافه می‌کند.

تاریخ انتشار بازی Valorant

بازی ولورانت تلفیقی از کانتر استرایک و اورواچ است و به طور مستقیم، مخاطبان و طرفداران مجموعه کانتر را مورد هدف قرار داده است. این بازی از سرورهای ۱۲۸ تیک و یک آنتی چیت قدرتمند نیز بهره می‌برد. ما هنوز نمی‌دانیم که آیا بازی در هنگام عرضه، دارای سرور خاورمیانه است و آیا ایرانی‌ها پینگ خوبی از آن دریافت خواهند کرد یا خیر اما با توجه به محبوبیت بازی، می‌توان انتظار داشت که به تدریج، سرورهای متعددی در قاره‌های مختلف در دسترس طرفداران قرار بگیرد.

باید دید بازی Valorant در نهایت تا چه اندازه پیشرفت می‌کند و آیا می‌تواند موفقیت‌هایش را همانند آثاری همچون اورواچ یا فورتنایت ادامه دهد یا خیر. این بازی فعلا نسخه کنسولی ندارد اما استودیوی سازنده وعده داده که در صورت موفقیت تجاری بازی، آن را به پلتفرم‌های دیگر هم می‌آورد.

شما در روز سه شنبه 13 خرداد می‌توانید منتظر این بازی باشید.