intel-اینتل-کیلر

اینتل شرکت سازنده‌ی کارت‌ های شبکه Killer را خریداری کرد

اینتل شرکت ریوت نتورکس، سازنده‌ی کارت‌های شبکه با برند کیلر را در راستای دستیابی به استانداردهای جدید وای فای ۶ و پروژه‌ی آتنا، در اختیار گرفت.

اینتل در تازه‌ترین اقدام خود، شرکت ریوت نتورکس را تصاحب کرده است. خرید جدید غول فناوری، سازنده‌ی کارت‌های شبکه کیلر است که در بسیاری از لپتاپ‌های مخصوص بازی از برند‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. محصولات Killer به دلیل فراهم کردن قابلیت‌های مناسب بازی شهرت دارد که می‌توانند ترافیک را بهینه‌سازی و الویت‌بندی کنند تا کاربر تجربه‌ی روان‌تری در حین بازی داشته باشد.

اکنون intel می‌تواند با زیرمجموعه‌ی جدید خود، پیشرفت‌های بیشتری را در زمینه‌ی شبکه و وای-فای در محصولات آینده تجربه کند. اینتل در بیانیه‌ی رسمی خود اعلام کرده است که محصولات ساخت ریوت نتورکس می‌توانند سرعت و عملکرد را برای گیمرها به ارمغان بیاورند. هم‌چنین به‌زودی شاهد اضافه شدن سخت‌افزار ساخت این شرکت از جمله برند کیلر به لیست محصولات مخصوص رایانه‌های شخصی نیز خواهیم بود.

اطلاعات و تجربه‌ی ریوت نتورکس می‌تواند به سازنده‌ی بزرگ پردازنده‌ها، در پیشبرد پشتیبانی و ارائه از استاندارد وای فای ۶ و دستیابی به اهداف پروژه‌ی آتنا کمک کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. واقعا دم اش گرم که خریده