تلویزیون هوشمند می تی وی - Xiaomi Mi TV E43K

شیائومی از تلویزیون هوشمند می تی وی با قیمت فوق العاده جذاب رونمایی کرد

تلویزیون هوشمند می تی وی – Xiaomi Mi TV E43K جدیدترین محصول شیائومی سال 2020 در حوزه نمایشگرها محسوب می‌شود و این پنل 43 اینچ بدون حاشیه با قیمت بسیار جذاب به تازگی وارد بازار شده است.

در جدیدترین گزارش عملکرد اقتصادی شیائومی که وضعیت مالی این برند چینی در سه ماهه نخست سال 2020 را نشان می‌دهد، مشخص شده است که برند تلویزیون شیائومی در میان 4 برند برتر تلویزیون های هوشمند در سطح جهان قرار گرفته و در کشور چین نیز رتبه اول را به خود اختصاص داده است. در عرصه تلویزیون های نیز درست مشابه بازار گوشی‌های هوشمند موبایل، پیشرفت چشمگیر شیائومی مدیون عرضه محصولات قدرتمند با قیمتی بسیار پایین بوده است.

حالا به تازگی تلویزیون هوشمند می تی وی با ابعاد 43 اینچ و شماره مدل E43K از سوی شیائومی رونمایی شده است. نکته‌ی فوق العاده درباره این تلویزیون که از طراحی بسیار مدرن برخوردار است، این بوده که قیمت آن تنها 1099 یوان معادل حدود 155 دلار در نظر گرفته شده است. شیائومی در حال حاضر سه تلویزیون 43 اینچی دیگر تحت مدل‌های E43X ،E43C و E43A در بازار دارد که همگی 1199 یوان معادل 169 دلار قیمت‌گذاری شد.

حالا این مدل جدید حدود 100 یوآن ارزان‌تر از سایر مدل‌ها به فروش می رسد و دلیل آن هم این است که از ارتباط بلوتوث برخوردار نیست. به دلیل عدم برخورداری از بلوتوث، کاربران در مدل جدید با استفاده از کنترل‌های مادون قرمز که مدت‌هاست در بازار تلویزیون ها حضور دارند، برای جابه‌جا شدن در محیط های مختلف این مدل 43 اینچی استفاده خواهد کرد.

مشخصات فنی تلویزیون هوشمند می تی وی شیائومی

 تلویزیون هوشمند می تی وی - Xiaomi Mi TV E43K

تلویزیون Mi TV E43K یک نمایشگر 43 اینچی تمام صفحه را با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل (فول اچ دی) در اختیار کاربران قرار می‌‌دهد. در طراحی این محصول توجه شده تا حاشیه‌ها به کمترین حد ممکن برسند تا تمام توجه کاربر به محتوای تصویری معطوف شود. به گفته کمپانی سازنده، این موضوع به لطف بهره‌گیری از نسل جدیدی از چسب‌ها که باعث می‌شود پنل نمایشگر به طور محکم به ساختار پایه‌ی آن متصل شود، امکان‌پذیر شده است.

یک پردازنده 64 بیتی دوهسته‌ای با یک گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت ظرفیت داخلی برای ذخیره‌سازی، مغز متفکر عضو جدید خانواده‌ی تلویزیون هوشمند شیائومی را تشکیل می‌دهند. پشتیبانی از فناوری‌های wireless projection ،DTS decoding و سیستم تلویزیونی PatchWall مبتنی بر هوش مصنوعی از قابلیت‌های این تلویزیون هوشمند چینی محسوب می‌شود. سیستم PatchWall علاوه بر این که به کاربر اجازه می‌دهد به یک بانک اطلاعاتی بزرگ از انواع محتوای تصویری دسترسی داشته باشد، به دارندگان این تلویزیون امکان می‌دهد که دیگر لوازم هوشمند خانه و گجت‌های دریافت‌کننده اطلاعات را نیز از طریق تلویزیون کنترل کنند.

همچنین تلویزیون هوشمند می تی وی شیائومی از ارتباط وای فای پشتیبانی می‌کند که اجازه می‌دهد از تلویزیون به عنوان یک نمایشگر برای نمایش محتوای پروژکتور بدون استفاده از کابل اچ دی ام آی بهره ببرید. رابط کاربری این اسمارت تی وی نیز به‌ گونه‌ای طراحی شده تا به راحتی بتوانید آن را به انواع سیستم های کامپیوتری، کنسول‌های بازی و پخش‌کننده‌های صوتی و تصویری متصل کنید.