مشخصات فنی موتورولا وان فیوژن پلاس

مشخصات فنی موتورولا وان فیوژن پلاس فاش شد

یک افشاگر تاریخ رونمایی و مشخصات فنی موتورولا وان فیوژن پلاس – +Motorola One Fusion را چند هفته پیش از رونمایی رسمی فاش کرد.

ماه گذشته گزارشی منتشر شد که نشان می‌دهد کمپانی موتورولا در پایان سه ماهه‌ی دوم سال 2020 از دو گوشی جدید به نام موتورولا وان فیوژن و فیوژن پلاس رونمایی خواهد کرد. خودش شرکت موتورولا هیچ جزئیاتی را در مورد این دستگاه‌ها فاش نکرده است، اما یک افشاگر تاریخ عرضه و مشخصات موتورولا وان فیوژن پلاس را منتشر کرده است.

مشخصات فنی موتورولا وان فیوژن پلاس

مشخصات فنی موتورولا وان فیوژن پلاس

این یوتیوبر عنوان می‌کند که گوشی جدید موتورولا از چیپست اسنپدراگون 730 قدرت می‌گیرد. این درحالیست که ماه گذشته نام چیپست ضعیف‌تر اسنپدراگون 675 جلوی نام این گوشی در گزارش‌ها دیده می‌شد. یک نمایشگر 6.5 اینچی 1080p، اندروید 10 و یک باتری 5،000 میلی‌آمپر ساعتی نیز از دیگر جزئیات مربوب به +Fusion است. این افشاگر می‌گوید گوشی موتورولا در ماه ژوئن معرفی می‌شود، اما روز دقیقی از آن اعلام نشده است.

مشخصات فنی موتورولا وان فیوژن پلاس

در جزئیات به بیرون درز کرده از این گوشی می‌توان به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی اشاره کرد. یک اسکنر اثر انگشت پشتی، یک پورت USB-C در زیر و جک هدفون 3.5 میلی‌متری را می‌توان در بدنه‌ی گوشی آینده‌ی موتورولا دید. آنچه از تصویر دیده می‌شود، یک نمایشگر بدون حاشیه و ناچ است،‌ در حالی که یک حفره‌ی کوچک در سمت چپ آن برای میزبانی از دوربین سلفی گوشی دیده می‌شود. بنابراین خبری از یک دوربین پاپ آپ نخواهد بود. از دیگر مواردی که از تصویر منتشر شده می‌توان متوجه شد، یک کلید پاور و کلیدهای تنظیم ولوم روی قسمت راست فریم است. در کنار آن‌ها یک دکمه‌ی دیگر نیز دیده می‌شود که مشخص نیست با چه هدفی روی گوشی تعبیه شده است.

بر اساس این گزارش، گوشی +Motorola One Fusion به 4/6 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه مجهز بوده و در دو نسخه‌ی Cloud و SugarFrost عرضه خواهد شد. ما قطعاً‌ طی هفته‌های پیش رو جزئیات بیشتری از دو عضو خانواده فیوژن را به دست خواهیم آورد.