پتنت گوشی تاشو شیائومی

پتنت گوشی تاشو شیائومی از یک دوربین چرخان خبر می‌دهد

به تازگی تصاویری از پتنت گوشی تاشو شیائومی منتشر شده است که طراحی عجیب و کادر دوربین های چرخان این اسمارت فون جذاب را به نمایش می گذارد.

سال گذشته بازار گوشی ‌های هوشمند تاشو یک تکان اساسی خورد و بسیاری از کمپانی‌های بزرگ بعد از سال‌ها، مجددا محصولات جدیدی در این حوزه عرضه کردند. حالا شیائومی نیز به تکاپو افتاده است تا با یک طراحی جدید، اسمارت فون تاشو خود را عرضه کند. در تصاویری که از پتنت گوشی تاشو شیائومی منتشر شده شاهد یک طراحی مشابه مدل‌های نظیر موتورولا موتو ریزر و گلکسی زد فلیپ سامسونگ البته با یک تغییر مهم هستیم و آن هم این است که کادر دوربین‌ها به طور کامل قابلیت چرخش دارد!

پتنت گوشی تاشو شیائومی

در واقع کاربر می‌تواند ساختار دوربین‌ها که در لبه بالایی گوشی قرار گرفته را به طور کامل در محور افقی بچرخاند و بین حالت دوربین پشتی و دوربین سلفی جابجا شود. طرح‌هایی که در بالا مشاهده می‌کنید، توسط وب سایت Let’s Go Digital و با توجه به اطلاعات و اتودهای فنی منتشر شده از سوی سازمان CNIPA خلق شده‌اند.

پتنت گوشی تاشو شیائومی به یک محصول تبدیل می‌شود؟

دکمه‌ی پاور و دکمه‌های تغییر ولوم صدا روی لبه سمت راست قرار گرفته‌اند و یک حفره مخصوص اسپیکر دقیقا در زیر قسمتی که می‌چرخد قرار خواهد داشت. البته توجه داشته باشید که پتنت گوشی تاشو شیائومی به معنای آن نیست که این کمپانی چینی حتما این محصول را تولید و وارد بازار خواهد کرد. بسیاری از سازندگان اغلب اوقات طرح‌هایی را ثبت می‌کنند که هیچ‌گاه به یک محصول واقعی تبدیل نخواهد شد.

اما اگر شیائومی تصمیم بگیرد که وارد بازار گوشی های تاشو شود و موبایل جدیدی عرضه کند، در آن صورت احتمالا شاهد به‌کارگیری چنین طرحی خواهیم بود. جالب است بدانید که شیائومی پیش از این هم پتنت‌های عجیب زیادی به ثبت رسانده و به طور مثال یک گوشی با یک مکانیزم دوربین پاپ آپ شامل 7 دوربین و یک گوشی دوطرفه با نمایشگری که به دور بدنه کشیده می‌شود یا موبایلی با دوربین‌های سلفی دوگانه با دو حفره‌ی جداگانه درون نمایشگر از جمله‌ی آنها هستند.