رندرهای گلکسی نوت 20 پلاس

تازه‌ترین رندرهای گلکسی نوت 20 پلاس 5 جی منتشر شدند

جدیدترین رندرهای گلکسی نوت 20 پلاس سامسونگ – +Samsung Galaxy Note 20 منتشر شد. این رندرها ماژول دوربین متفاوت پرچمدار سامسونگ را نشان می‌دهند.

سامسونگ گلکسی نوت 20 و نوت 20 پلاس، دو تا از قابل انتظار‌ترین گوشی‌های هوشمند سال 2020 هستند. بعید به نظر می‌رسد تا ماه آگوست این گوشی رسماً معرفی شود، اما به لطف یک افشاگر به نام Steve Hemmerstoffer، ما اکنون رندر گلکسی نوت 20 پلاس را به دست آورده‌ایم و می‌دانیم که این محصول چه شکلی دارد.

رندرهای گلکسی نوت 20 پلاس

درست مانند گوشی‌های نوت 10 و اس 20 که پیشتر معرفی شده‌اند، گوشی گلکسی نوت 20 پلاس سامسونگ نیز یک نمایشگر Infinity-O را به خدمت گرفته است که حاشیه‌های بسیار کمی در اطراف خود داشته و با یک حفره روی خود از دوربین سلفی میزبانی می‌کند. Hemmerstoffer می‌گوید این پنل اکنون بزرگ‌تر از 6.9 اینچ است و باعث افزایش ارتفاع دستگاه شده است. نوت 20 پلاس اکنون دارای ابعاد 165 در 77.2 در 7.6 میلی‌متری خواهد است، در حالی که ابعاد نوت 10 پلاس 162.3 در 77.2 در 7.9 و اس 20 اولترا نیز 166.9 در 76 در 8.8 میلی‌متر هستند.

رندرهای گلکسی نوت 20 پلاس

علیرغم گسترش محبوبیت نمایشگرهای خمیده طی ماه‌های گذشته، اما سامسونگ همچنان به استفاده از یک نمایشگر مسطح با یک قلم هوشمند S Pen در گوشی‌های سری نوت 20 خود ادامه می‌دهد. طراحی قاب جلویی با یک اسپیکر قرار گرفته در لبه‌ی بالایی فریم تکمیل می‌شود. اعتقاد بر این است که این فریم از جنس فولاد ضد زنگ بوده و در سمت راست آن کلید تنظیم ولوم و کلید پاور قرار گرفته باشد.

با چرخاندن پرچمدار غول پیکر سامسونگ به سمت دیگر، برآمدگی بزرگ دوربین را می‌توانیم در گوشه‌ی بالا سمت چپ آن ببینیم که از چندین حسگر پشتیبانی می‌کند. سامسونگ حلقه‌های گردی را به دور این حسگرها اضافه کرده است تا وجه تمایزی نسبت به گوشی سری نوت خودش در مقایسه با دیگر گوشی‌های سری اس بیافزاید. این سه دوربین نیز در یک ماژول مستطیلی‌شکل قرار گرفته‌اند.

رندرهای گلکسی نوت 20 پلاس

این افشاگر هیچگونه اطلاعاتی در مورد مشخصات دوربین‌های گوشی ارائه نکرده است، اما بر اساس شایعات دوربین اصلی آن از یک حسگر 108 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که یک دوربین اولترا-واید و یک لنز پریسکوپی نیز آن را همراهی می‌کنند. البته به نظر می‌رسد این دوربین برخلاف گلکسی اس 20 اولترا، فاقد پشتیبانی از قابلیت زوم 100 برابری Space Zoom است. در کنار این سه دوربین، یک فلاش LED و یک حسگر 3 بعدی تشخیص عمق، سیستم فوکوس خودکار لیزری و یک میکروفون کوچک برای فیلمبرداری نیز وجود دارد. به نظر می‌رسد طراحی دو رنگ ماژول دوربین پشتی که در مدل اس 20 اولترا استفاده شده بود را نمی‌توان در این مدل سری نوت یافت.

قلم هوشمند S Pen نیز در کنار پورت USB تایپ C و حفره‌های اسپیکر در زیر دستگاه جای خوش خواهد کرد. تعجب برانگیز نیست که این گوشی نیز مانند نسل پیشین خودش فاقد یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون باشد.

رندرهای گلکسی نوت 20 پلاس

گوشی جدید سامسونگ از چیپست اسنپدراگون 865 یا اگزینوس 992 قدرت خواهد گرفت. این نسخه اگزینوسی به لطف فناوری پردازش 6 نانومتری در تولید، می‌تواند کمی سریع‌تر از اس 20 اولترا با پردازنده اگزینوس 990 باشد. 12 گیگابایت رم و 12 گیگابایت حافظه داخلی نیز به صورت پیشفرض در این مدل تعبیه شده است که یک اسلات کارت حافظه میکرو اس دی نیز آن را همراهی می‌کند. همچنین درست مانند دیگر پرچمداران مدرن بازار نمایشگر این گوشی به نرخ رفرش 120 هرتزی مجهز است و از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند. در انتها باید به سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2.1 در این گوشی اشاره کرد و یک باتری 4،500 میلی‌آمپر ساعتی با توان 45 وات نیز وظیفه‌ی تأمین انرژی دستگاه را بر عهده خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*