تلویزیون هوشمند ریلمی

نخستین تلویزیون هوشمند ریلمی با قیمت بسیار رقابتی از راه رسید

امروزه اکثر تولیدکنندگان گوشی هوشمند وارد بازار اسمارت تی وی هم شده‌اند و Realme تازه‌ترین آن‌هاست. اولین تلویزیون هوشمند ریلمی در دو سایز 32 و 43 اینچی با امکانات فراوان و قیمت مناسب معرفی شد.

این دو مدل تلویزیون هوشمند ریلمی یک نمایشگر LED بدون حاشیه دارند. همچنین مجهز به اسپیکرهای دالبی، اندروید TV و یک پردازنده چهار هسته‌ای هستند. با تمام این ویژگی‌ها، مدل کوچک‌تر فقط 170 دلار قیمت دارد!

امکانات تلویریون های هوشمند Realme

ریلمی قابلیت Chroma Boost را از گوشی های هوشمند خود وارد این تلویزیون‌ها کرده است؛ چیزی که باعث بهبود رنگ، کنتراست، خلوص، شفافیت و روشنایی تا سطح 400 نیت می‌شود. این میزان روشنایی برای تلویزیونی با این قیمت، بسیار قابل توجه است. درباره زاویه دید 178 درجه‌ای دستگاه نیز همین را باید بگوییم.

تلویزیون هوشمند ریلمی

مدیاتک برای نخستین اسمارت TV کمپانی چینی، یک چیپست سفارشی با پردازنده چهار هسته‌ای (Cortex A53)  آماده کرده؛ GPU آن هم Mali-470MP3 است. این تراشه با 8 گیگ حافظه داخلی و رم یک گیگابایتی همراهی می‌شود. برای فراهم کردن تجربه سینمایی، تلویزیون هوشمند ریلمی حاشیه‌های بسیار باریکی دارد؛ به بیان دقیق‌تر فقط 8.7 میلی‌متر!

درون دستگاه نیز یک جفت اسپیکر 24 وات وجود دارد که یکی بلندگوی full-range و دیگری، توییتر است. البته ریلمی یک ساندبار 100 وات را هم معرفی کرد؛ ولی جزئیات فروش آن هنوز مشخص نیست.

شاید مهم‌ترین ویژگی تلویزیون ریلمی، وجود گوگل اسیستنت و اندروید TV داخلی باشد. این یعنی دسترسی به یوتیوب، نتفلیکس، پرایم، لایو تی وی، دیزنی پلاس و هر محتوای آنلاین دیگری که بخواهید. پلی استور با 5000 اپلیکیشن را هم نباید از قلم بیندازیم.

تلویزیون هوشمند ریلمی

گوگل Assistant با دکمه‌ای که روی ریموت کنترل وجود دارد، فعال می‌شود. شما می‌توانید از این دستیار مجازی سوال بپرسید یا اجرای فرمان‌های صوتی خود را به آن بسپارید. وجود کروم کست داخلی هم باعث شده است تماشای ویدیو و عکس‌های داخل گوشی‌تان روی یک نمایشگر بزرگ‌، راحت‌تر شود.

از ویژگی‌های ارتباطی دستگاه باید به سه پورت HDMI، دو USB، یک LAN و یک پورت تیونر اشاره کنیم. پشتیبانی از وای فای 2.4 گیگاهرتز و بلوتوث 5.0 را هم به وارد ذکر شده اضافه کنید.

قیمت دو تلویزیون هوشمند ریلمی

تلویزیون‌های ریلمی به طور کامل در هند ساخته شده‌اند و همین هم باعث پایین نگه داشتن قیمت‌شان شده است؛ بدون اینکه کمپانی چینی ناگزیر به کاهش امکانات آن‌ها باشد. همان‌طور که گفته شد، مدل 32 اینچی فقط 13 هزار روپیه (170 دلار) قیمت دارد. بهای مدل 43 اینچی هم 22 هزار روپیه، برابر با 290 دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. قیمت مناسب و کیفیت خوب و عالی
    فوق العاده مناسب و عالیییی

  2. قیمت اش ام زیاد ام رقابتی نیست

  3. خوراک ما ایرانی هاست…. با این اوضاع دلار مجبوریم 🙁