سونی اکسپریا 1 مارک 2 5 جی - Sony Xperia 1 II 5G

تاریخ عرضه و قیمت سونی اکسپریا 1 مارک 2 با پشتیبانی از اینترنت 5G تایید شد

پیش فروش گوشی سونی اکسپریا 1 مارک 2 5 جی – Sony Xperia 1 II 5G هفته گذشته توسط فروشگاه B&H آغاز شد و بعد از مدت کوتاهی متوقف شد. حالا سونی همان قیمت و تاریخ عرضه را تایید کرده است.

فروشگاه B&H هفته گذشته در اقدامی عجیب پیش فروش گوشی سونی اکسپریا 1 مارک 2 5G را با قیمت 1198 دلار آغاز کرد و پس از مدت کوتاهی پیش فروش را متوقف کرده و این گوشی را از لیست محصولات خود خارج کرد. بسیاری از کاربران که به تهیه این محصول قدرتمند با نمایشگر 4K و قابلیت‌های عکاسی فراوان علاقه داشتند، تصور می‌کردند که قیمت این گوشی به طور اشتباهی این چنین بالا اعلام شده است.

اما حالا سونی رسما تاریخ عرضه و قیمت این محصول را تایید کرده و طبق این برنامه‌ریزی قرار است گوشی سونی اکسپریا 1 II با قیمت 1199.99 دلار به فروش برسد و از روز اول ژوئن (12 خرداد ماه) پیش فروش آن آغاز خواهد شد. آن دسته از خریدارانی که تا روز بیست و هشتم جولای (7 مرداد ماه) این محصول را رزرو کنند، یک جفت از ایربادهای وایرلس سونی WF-1000XM3 با قابلیت کنسل کردن نویز محیطی را به طور رایگان دریافت خواهند کرد که قیمتی معادل 230 دلار دارد.

گوشی سونی اکسپریا 1 مارک 2 5G از سوم مرداد وارد بازار می‌شود

سونی اکسپریا 1 مارک 2 5 جی - Sony Xperia 1 II 5G

سونی اکسپریا وان مارک دو از یک نمایشگر امولد 6.5 اینچی برخوردار است که رزولوشنی معادل 4K یعنی 1644 در 3840 پیکسل دارد و از نسبت تصویر 21 به 9 بهره می‌برد. این به معنای آن است که طبق معمول پرچمداران اخیر سونی با یک بدنه‌ی کشیده مواجه خواهیم بود و آنهایی که از استریم کردن ویدیو به شکل آنلاین لذت می‌برند، می توانند از قابلیت‌های این نمایشگر بیشتر بهره‌مند شود.

همچنین از قابلیت Multi-window نیز در این گوشی پشتیبانی می‌شود تا کاربران بتوانند صفحه را به دو قسمت مجزا تقسیم کنند و در یک قسمت به مرور اینترنت و در قسمت دیگر به تماشای ویدیو بپردازند. اسپیکرهای استریو در جلوی این گوشی تعبیه شده و جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز درون آن وجود خواهد داشت. برخورداری از زاویه دید گسترده هنگام گیمینگ نیز از دیگر قابلیت‌های گوشی سونی اکسپریا 1 مارک 2 5G است.

جالب است بدانید که این اسمارت فون جدید سونی قابلیت اتصال به دسته وایرلس دوال شاک 4 پلی استیشن 4 را خواهد داشت و تکنولوژی کاهش محوشدگی تصویر باعث می‌شود که کاربران تجربه گیم پلی روان‌تری داشته باشند. علاوه بر گزینه‌ی ارتقای عملکرد سخت افزاری هنگام اجرای بازی، ویژگی Competition Set نیز یک بازی را بر روی صفحه نمایشگر پین می‌کند؛ این قابلیت گوشی جدید ژاپنی را به یک ماشین گیمینگ ایده‌آل مخصوصا برای ورزش‌های الکترونیک تبدیل می‌کند.

مشخصات فنی اکسپریا وان مارک دو با پشتیبانی از اینترنت 5 جی

سونی اکسپریا 1 مارک 2 5 جی - Sony Xperia 1 II 5G

پردازنده اسنپدراگون 865 محصول کوالکام که تحت لیتوگرافی 7 نانومتری تولید شده، 25 درصد ارتقای عملکرد سخت افزاری سی پی یو و پردازش گرافیکی نسبت به مدل های قبلی سونی را به ارمغان می‌آورد. در کنار این تراشه، 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت ظرفیت داخلی با قابلیت ارتقا از طریق کارت حافظه جانبی میکرو اس دی تا سقف یک ترابایت، مغز متفکر این محصول را تشکیل می‌دهند.

گوشی اکسپریا 1 مارک 2 5 جی از یک ساختار سه‌گانه برای دوربین‌های پنل پشتی برخوردار است و یک سنسور 12 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی، یک سنسور 12 مگاپیکسلی تله ‌فوتو برای تصویربرداری تا 3 مرحله زوم اپتیکال و یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض به همراه یک سنسور تشخیص عمق میدان آن را تشکیل می‌دهند. همچنین یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در حفره درون نمایش قرار گرفته و طبق ویدیوهایی که اخیرا سونی از تصاویر گرفته شده توسط این گوشی منتشر کرده است، کیفیت فوق‌العاده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

پشتیبانی از شارژ وایرلس و دالبی اتموس در غول جدید سونی

سونی اکسپریا 1 مارک 2 5 جی - Sony Xperia 1 II 5G

سونی اکسپریا 1 II یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع دارد که تنها در 30 دقیقه اتصال به شارژر، 50 درصد از ظرفیت آن شارژ می‌شود. همچنین از پد شارژ وایرلس Qi نیز در این گوشی پشتیبانی خواهد شد. قابلیت تنظیم هوشمند باتری با تکیه بر هوش مصنوعی، زمانی که معمولا کاربر گوشی را از شارژر جدا می‌کند را به یاد می‌آورد و دقیقا قبل از آن، شارژ را به 100 درصد می رساند؛ با این کار عمر باتری در طولانی مدت افزایش خواهد یافت.

با برخورداری از استاندارد IP65/68، گوشی جدید سونی هم در برابر قطرات آب به صورت اسپری و با فشار کم و هم در برابر فرو رفتن در آب تا عمق یک و نیم متری مقاوم خواهد بود. مدل آنلاک شده‌ی این محصول در رنگ مشکی و با اندروید ۱۰ به طور پیشفرض عرضه می‌شود و ارسال آن برای مشتریان از روز 24 جولای از طریق فروشندگان مورد تایید این برند ژاپنی آغاز خواهد شد.

کمپانی سازنده اعلام کرده است که کاربران چه زمان گوش دادن به موسیقی و چه زمان تماشا کردن فیلم بر روی اکسپریا 1 مارک 2 5G از یک تجربه سرگرم‌کننده ایده‌آل لذت خواهند بود و با پشتیبانی از قابلیت دالبی اتموس که یک همکاری مشترک با کمپانی Sony Pictures Entertainment توسعه یافته، کاربران از یک صدای فراگیر چند بعدی هنگام تماشای محتوای مختلف بهره‌مند خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

24 دیدگاه

  1. به نظر گوشی خیلی خوب و مناسبی میاد
    گوشی های سونی ام گوشی های خوب و مقاومی اند

  2. دادا میگم اون حرف الکی بود من می خواستم حسی که دیگران از خواندن نظر او به دست میارن رو بهش انتقال بدم من منظورم amerبود که نیره همه جا چرتو پرت می‌نویسه اون جمله ی اول در حد حرف بود نه واقعیت اون آقا تو بخش های دیگه همینو می‌نویسه که
    کدوم آدم مغز گندیده ای گوشی شیایومی میخره وقتی خودت مثلاً شیایومی داشته باشی و اونو بخونی ناراحت نمیشی
    من قصد جسارت نداشتم من با سونی دشمنی ندارم من با آقای amerدشمنی دارم که فکر می‌کنه خیلی حالیشه نه شما دوست عزیز اگه همون دیدگاه رو با دقت بخونی متوجه منظورم میشی
    به هر حال اگه ناراحت شدید به شدت عذر میخواهم منظور من یه چیز دیگه بود

  3. – ۵G داره خوبشم داره. اصلا ساخت این گوشی با شعار ” ساخته شده برای سرعت” است. تمرکزش روی همین ۵G بوده اونوقت میگی نیست.
    ۲- بخش موبایل دیگه تنها نیست و یک سال بیشتره که رفته زیر سقف بخشهای TV و دوربین و سرگرمی به خاطر همین پارسال یهو دوربینش سه تایی شد و اونهمه تغییر کرد.
    ۳- بررسی گوشی اومده، تشریف ببر ببین تا بفهمی کی داره نابود میشه. فعلا که نابودی رقیبان رو رقم زده با این دوربین سوپر حرفه ای و کسانی که بررسی کردند بسیار برتر از آیفون و سامسونگ دیدنش.
    ۴- این دوربین، سونی و زایس با همدیگس.
    ۵- نادان اون کسانی هستند که جوایز طراحی برتر گوشیهای سونی رو همه ساله نمیبینند و یه مشت مغز مریض و کپک زده و بیسواد کشورمون که دنیا رو دوست و رفیقای خودشون میبینن و فکر میکنن طراحی یعنی تمام گوشیهای دنیا بشن مثل همدیگه و یه ناچ بزارن بالاشون و فک کنن گوشی ساختن.
    ۶- در تمام تاریخ تکنولوژی ، سونی هرگاه چیزی را روی کار آورده با نوآوری خودش انجام داده. همین گوشی:
    –سونی سنسور گذاشت رو لبه کنار گوشی و با کلید پاور ادغام کرد در حالی که تمام شرکتهای دنیا وقتی سنسور اضاف کردن، یکی پس از دیگری بدون هیچ نوآوری سنسور رو گذاشتن پشت گوشی.
    –اولین گوشی اولدی که داد بیرون در جدول گوشیهای gsmarena اومد رده چهارم میزان روشنایی و کانترست قرار گرفت ، اونوقت بقیه سالهاست ادعای اولد و امولد و سوپر امولد و … دارن.
    –سونی ضد آب بودن پرچمدار رو به صورت قانون در آورد برای همه. مطلبی در همین باره در سایتهای خارجی هست.
    So s the f up before I s u up.
    ضمنا:
    خاک تو سر اون پرچمدارایی که تو سال ۲۰۲۰ هنوز از USB 2.0 استفاده میکنن و کارت حافظه هم نمیخورن برای انتقال داده. بدبختا هنوز نمیدونن چه کلاهی سرشون میره وقتی پول بابت این گوشیهای چینی میدن. برترین و بالاترین امکانات فیلمبرداری گوشی در دنیا فعلا در گوشی پرچمدار سونی هست ولی خب نادان زیاده که با عدد ۸k گول میخوره. بنده خداها نمیدونن کسی که از ۸۶۵ استفاده کرد یعنی ۸k جزو تواناییهاشه. بالاترین امکانات ۴k خیلی بهتر از یه عدد ساده ۸k هست. و راستی اگر کسی تونست یه برنامه یا بازی اندروید در دنیا نام ببره که از ۶ یا ۸ گیگ رم بیشتر لازم داشته باشه ، بیاد کامنت بزاره. عددی که شرکتا با گول زدن مردم تا ۱۶ بالا بردن. هارد ۱ ترا لپتاپ به زور هم پر نمیشه، اونوقت میاد ۱ ترا میزاره تو گوشی واسه گول زدن مردم.

    • آقا باشه غلط کردم میگم اون جمله اولم الکی بود که به اون amerبفهمونم حرف حرف اون نیست به هر حال اگه ناراحت شدید عذر میخواهم من هدفم شما نبودید

  4. سونی همیشه محبوب بوده و محبوب خواهد بود ولی این قیمت شبهه پرچم دارهای s20 یا ایفونه که فک نکنم بازم فروش خوبی داشته باشه.
    برند سونی شده مثل برند رولزرویس خاص لاکچری و زیبا دیگه نمیشه گفت برند پر فروش.

  5. رسما کنترل تلویزیونه…

    • گندم یا هر بنجل پرستی که هستی همین گوشی که اسمش کنترل تلویزیون گذاشتی فعلا بهترین طراحی با اصالت در جهان داره پش چرت و پرت اضافی موقوف

  6. یک روزی فکر نمیکردم بگم سونی طراحیش بهتر از بقیه برنداست ولی متاسفانه امسال فکر کنم بهترین طراحی همین آجر پاره سونی باشه بقیه برندا دارن واقعا خراب میکنن هر روز زشت تر میشه گوشیا

  7. امسال معرفی می‌کنه
    سال بعد عرضه
    مدیران Sony و LG نرمال نیستن
    فقط بلدن چندتا بخش رو با هم ادغام کنند
    آخرشم هیچ بعدشم میگن بخش دوربین توسط تیم آلفا توسعه داده شده
    آلفا کجا بود

  8. من ساغی مدیران سونی وباید پیدا کنم

  9. سونی جان دلم برات تنگ شده😞

  10. با تعریف و تمجیدی که کارشناس سایت فون ارنا از دوربین و نمایشگر و سخت افزار و طراحی این گوشی خاص و لاکچری و با اصالت
    کرده باید منتظر فروش و استقبال بی نظیر این گوشی باشیم

  11. دم سونی گرم علاوه بر خرید گوشی XPERIA1MARK2یک هدیه ایربادز با کیفیت بالا ساخت کمپانی با اصالت سونی به ارزش 230دلار هم تقدیم مشتریان با اصالت پرست سونی میشه

    • با اصالت خیر آشغال به تمام معنا آخه کدوم آدم احمق مغز زنگ زده سونی میگیره
      دیدی وقتی اینو می خونی چقدر اعصاب خورد کنه پس اینقدر تو بخش گوشی های چینی زر نزن

      • عزیزم سونی مال ژاپن ن چین برند های شما بنجل هستند ن سونی

        • عزیزم فعلا تو منظور منو متوجه نشدی این آقای amerکه هم در این سایت هست و یه سایت دیگه همش میگه سونی و به کسانی که گوشی چینی می خرند توهین میکنه من گفتم تو مقاله هایی که درباره گوشی های چینی هست زر نزنه بعد شما میگید سونی ماله ژاپنه نه چین جدی راست میگی نمی دونستم فعلا که برند های چینی بنجل ما پر طرفدار هستند عقل کل اصلا یه بار دیگه کامنتمو بخون من کلمه بنجل آوردم که تو قمپز در میکنی

          • نگو پرطرفدار بگو طرفدارایی ک هیچ اطلاعاتی ندارن فقط ا روی ظاهر میخرن اگه همین طرفدارا میدونستن فرق جنس ژاپنی با کره و چین چیه هیچ وقت سونی ا خاورمیانه نمیرفت

            • به شدت عذر می خواهم نمی دونستم که ناراحت میشوید من هدفم فقط کس دیگه ای بود اگر هم از دیدگاهم به خاطر نوشتن پرطرفدار ناراحت شدید اون موقع حالم خوب نبود یه چیزی پروندم باز هم عذر میخواهم

      • ما مغز زنگ زده تو ک سالمی برو ۶ تومن پول a51 بده ک در حد xau ۲۰۱۷ سونی هم نیست اسم سام آوردم ک گندتونه چینیا ک هیچی
        Sony make believe

  12. به این میگن پرچمدار واقعی و بی نقص و همه فن حریف ، به غول ژاپنی با اصالت سلام کنید