ریلمی بادز

رونمایی از ایربادهای ریلمی بادز کیو و Buds Air Neo در کنار دو پاوربانک

کمپانی Realme با برگزاری مراسم همزمان در چین و هند، از محصولات جدید خود رونمایی کرد. ایربادهای کاملا بی سیم ریلمی بادز کیو و Buds Air Neo و دو پاوربانک هم جزو آن‌ها بودند.

ریلمی بادز کیو توسط خوزه لِوی، یکی از طراحان برند Hermès طراحی شده است. هر کدام از بادهای این گجت، درایورهای 10 میلی‌متری و وزن 3.6 گرمی دارند؛ البته با کیس شارژ وزن‌شان به 35.3 گرم می‌رسد.

ریلمی کیو بادز

مشخصات ریلمی بادز کیو –  Realme Buds Q

این ایربادز دوام باتری 20 ساعته (در حالت ترکیبی) دارد و از بلوتوث 5.0 پشتیبانی می‌کند. همچنین با داشتن استاندارد IPX4 نسبت به قطرات آب مقاوم است. کیس ریلمی Buds Q از شارژ سریع 30 وات کابلی پشتیبانی می‌کند؛ ولی از شارژ بی‌سیم نه!

قیمت این گجت با تخفیف ویژه از 129 یوان (18 دلار) آغاز می‌شود و فعلا مختص بازار چین است.

ریلمی بادز ایر نئو – Realme Buds Air Neo

این ایربادز مشابه مدل قبلی است؛ اما درایورهای بزرگ‌تر 13 میلی‌متری دارد. در این محصول هم خبری از شارژ وایرلس و البته قابلیت حذف نویز نیست.

ریلمی Buds Air Neo

بادز ایر نئو 17 ساعت شارژدهی دارد که 3 ساعت آن، از خود بادها تامین می‌شود. بلوتوث 5.0 با تاخیر 119.2 میلی‌ثانیه‌ای و اتصال خودکار آنی به گوشی های ریلمی از قابلیت‌های آن محسوب می‌شوند.

این گجت صوتی در رنگ‌های سبز، قرمز و مشکی با قیمت 270 یوان (38 دلار) در چین قابل تهیه است. در هند هم با قیمت 3000 روپیه عرضه می‌شود؛ در حالی که ریلمی بادز ایر هم‌اکنون 4000 روپیه قیمت دارد.

پاور بانک های جدید ریلمی

این دو محصول با اسامی 30W Dart و Power Bank 2 معرفی شده‌اند. اولی ظرفیت 10 هزار میلی‌آمپر ساعتی دارد و همان‌طور که از نامش پیداست، از شارژ کابلی 30 وات (ورودی و خروجی) پشتیبانی می‌کند. هنوز قیمتش اعلام نشده؛ ضمن اینکه به نظر می‌رسد مختص بازار چین است.

ریلمی پاوربانک 2 هم ظرفیت 10 هزار میلی‌آمپر ساعتی دارد و از شارژ دو طرفه 18 وات پشتیبانی می‌کند. همچنین دارای یک درگاه USB-A و یک USB-C است. این پاور بانک با قیمت 999 روپیه (13 دلار) در هند به فروش می‌رسد.