موتورولا Razr

گوشی منعطف موتورولا Razr 2 با سخت افزار ارتقایافته در راه است

پیش‌تر شایعاتی از تصمیم Motorola برای تولید جانشین گوشی منعطف ریزر شنیده بودیم. حالا جزئیاتی از مشخصات بهبودیافته‌ی موتورولا Razr 2 منتشر شده است.

موتورولا ریزر 2019 با یک نمایشگر گران‌قیمت تاشو، چیپست میان رده، باتری بسیار کوچک و دوربین ناامیدکننده معرفی شد. از طرفی، قیمت این گوشی منعطف هم از سامسونگ گلکسی زد فلیپ که طراحی مشابهی دارد، بیشتر است. شاید تنها برتری ریزر، سایز بزرگ‌تر نمایشگر ثانویه‌اش باشد که البته چندان کاربردی نیست. ولی درباره موتورولا Razr 2 خبرهای بهتری به گوشی می‌رسد.

مشخصات احتمالی موتورولا Razr 2

گفته می‌شود این گوشی با تراشه اسنپدراگون 765 و پشتیبانی از شبکه 5G معرفی خواهد شد؛ قابلیتی که در مدل اورجینال موتورولا ریزر منعطف وجود نداشت. ظاهرا ظرفیت باتری دستگاه نیز با اندکی افزایش به 2845 میلی‌آمپر ساعت خواهد رسید. البته با استانداردهای امروزی، این هم کم است.

موتورولا ریزر

رم 8 گیگ، حافظه داخلی 256 گیگ و دوربین اصلی با سنسور 48 مگاپیکسلی ایزوسل Bright GM1 سامسونگ، دیگر مشخصات منتسب به موتورولا ریزر 2 هستند. صحبت از یک دوربین سلفی ارتقایافته با رزولوشن 20 مگاپیکسل هم شده است.

ظاهرا این گوشی تاشو با اندروید 10 وارد بازار خواهد شد؛ هرچند که احتمالا اندروید 11 زودتر از آن عرضه می‌شود. دست‌کم امید می‌رود موتورولا در انتشار آپدیت نرم  افزاری، سریع‌تر از قبل عمل کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. به نظر گوشی خوبی میاد