میز تخته نرد

میز تخته نرد دست ساز – ساخته شده از چوب طبیعی راش

از کسی پوشیده نیست که امروزه دکوراسیون و چیدمان داخلی یکی از موضوعاتی است که افراد بیشتر از گذشته به آن اهمیت می دهند. داشتن یک فضای شیک و زیبا به افراد احساس آرامش و رضایت مندی می دهد. استفاده از وسایل دکوری، مبلمان و وسایل تزئینی جزو وسایلی است که علاوه بر زیبایی با پر کردن فضاهای خالی منزل محیطی دلنشین تر ایجاد می‌نمایند. به احتمال زیاد شما هم در منزل با فضاهای خالی روبرو شده‌اید که نه به اندازه کافی بزرگ هستند که بتوان مبلمان و یا کتابخانه در آن قرار داد و یا اینکه آنقدر کوچک هستند که بتوان از آن چشم پوشی کرد. این موارد ممکن است گوشه ای از سالن پذیرایی شما باشد. یک انتخاب عالی و بسیار شیک و زیبا برای این فضاها میز تخته نرد دست ساز و لوکس باشد.

میز تخته نرد

میز تخته نرد شلفیکس یک محصولی دست ساز و ساخته شده از چوب طبیعی راش می‌باشد.

ماشین آلات و مدرنیته در چند سال اخیر خیلی بیشتر از قبل انسان امروزی را با محصولات مدرن و الکترونیکی و یا حتی آنلاین احاطه کرده با این وجود هنوز به نظر می‌رسد که محصولات دست ساز و پرداخته دست هنرمندان جایگاه ویژه ای نزد مردم دارند.

محصولات دست ساز و چوبی می‌توانند روح طبیعت را در خانه های امروزی زنده نگه دارند. و همینطور در کنار انبوهی از کالاهایی که با تکنولوژی پیشرفته انسان را در بر گرفته‌اند هنوز محصولات دست ساز جایگاه بسیار ویژه ای نزد ما دارند.

میز تخته نرد شلفیکس محصولی نفیس و دست ساز که با ظرافت بی‌نظیری ساخته شده، و این بازی ایرانی و با چنین کیفیتی شایسته صادرات به تمام نقاط دنیا می‌باشد.

میز تخته نرد

در اختیار داشتن یک میز تخته نرد نفیس این امکان را فراهم خواهد کرد لحظات مفرحی را در کنار خانواده و میهمانان سپری کنیم.

دیدن قرار گرفتن نیم ست تخته نرد در گوشه ای از منزل و یا تراس و یا نحوه چینش آن در منزل و یا موقعیت های دیگر هم برای ما خالی از لطف نیست، به همین منظور بخشی از عکسهای تخته نرد  ارسالی مشتریان رو اینجا منتشر می‌کنیم.

میز تخته نرد

کارکرد میز تخته نرد شلفیکس

این محصول دست ساز شامل 2 صندلی و یک میز شطرنج می‌باشد که با حرکت میز به سمت عقربه های ساعت تغییر کرده  و در زاویه نود درجه با یک لولای نفیس باز شده و به میز تخته نرد تبدیل می‌گردد.

مشخصات فنی میز تخته نرد شلفیکس

  • طول : 75 سانتیمتر
  • عرض : 39 سانتیمتر
  • ارتفاع : 83 سانتیمتر
  • رنگ : سفید و فندوقی

مشخصات صندلی‌ها :

  • ارتفاع پشتی : 103 سانتیمتر
  • عرض : 75 سانتیمتر
  • جنس رویه : چرم و مخمل
  • رنگ : کرم، سفید و قهوه ای

فیلمی از ساخت این محصول نفیس را در کارگاه تخته نرد شلفیکس تهیه گردیده که می‌توانید ملاحظه فرمایید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. از کسی پوشیده نیست که امروزه دکوراسیون و چیدمان داخلی یکی از موضوعاتی است که افراد بیشتر از گذشته به آن اهمیت می دهند. داشتن یک فضای شیک و زیبا به افراد احساس آرامش و رضایت مندی می دهد…

    کمتر شعر بگو

  2. تا چند سال پیش بازی تخته حرام بود و زندانی و شلاق داشت, حالا صادر هم میکنید, عجب به این پوست اندازی.