حذف مخاطبین واتساپ - WhatsApp

آموزش حذف مخاطبین واتساپ

حذف مخاطبین واتساپ – WhatsApp به شما در نظم لیست مخاطبین و سهولت در پیدا کردن مخاطب مورد نظر کمک خواهد کرد. برای انجام این کار با ما همراه باشید.

ممکن است شما هم مانند بیشتر افراد، تلفنتان پر از مخاطبینی شده باشد که با آن‌ها تماسی ندارید و از سوی آن‌ها پیغامی دریافت نمی‌کنید. برای مثال از شماره فردی که تابستان 3 سال پیش حمام شما را تعمیر کرده گرفته تا شماره آن دوستی که در سال 2014 به دلیل مهاجرت از شما دور شده در این لیست وجود دارد. از این رو احتمالا هر بار که واتساپ را باز می‌کنید، با کلی مخاطب روبرو می‌شوید. به این ترتیب بر اساس عدم ارتباط و عدم تمایل مخاطبین WhatsApp را که دیگر نیازی به آن‌ها ندارید، حذف کنید.

نحوه حذف مخاطبین واتساپ در موبایل

  1. وارد واتساپ شوید و بعد در پایین صفحه روی Chats – گفتگوها ضربه بزنید. سپس در گوشه سمت راست بالای صفحه روی آیکون مداد را لمس کنید.
  2. در این قسمت روی مخاطبی که می‌خواهید حذف کنید، ضربه بزنید. پس از باز شدن صفحه چت آن مخاطب، در بالای صفحه روی نام آن را لمس کنید.
  3. اکنون در سمت راست بالای صفحه روی کلمه Edit – ویرایش را لمس کنید.
    آموزش حذف مخاطبین واتساپ - WhatsApp
  4. در نهایت روی گزینه Delete Contact ضربه بزنید.
    آموزش حذف مخاطبین واتساپ - WhatsApp
  5. مجددا برای تایید دوباره حذف مخاطب در پنجره پاپ آپ ظاهر شده روی صفحه گزینه Delete Contact را لمس کنید.

روش دیگر حذف کردن مخاطبین در واتساپ، پاک کردن آن‌ها از مخاطبین تلفن است که از این طریق مخاطب از واتساپ نیز حذف خواهد شد.