سامسونگ , ورزش های الکترونیکی

سامسونگ از قهرمان جهانی ورزش های الکترونیکی حمایت می‌کند

شرکت سامسونگ به عنوان برترین تامین کننده مانیتورهای گیمینگ جهان به صورت رسمی حامی رسمی قهرمانان ورزش های الکترونیکی شد.

شرکت سامسونگ که به عنوان برترین تامین کننده مانیتورهای گیمینگ جهان محسوب می‌شود، همکاری رسمی خود را با سازمان T1 Entertainment & Sports (T1)، از تیم‌های حاضر در لیگ جهانی ورزش‌های الکترونیکی، اعلام کرد. بر اساس این همکاری همه تیم‌ها و بازیکنان مستقر در مرکز آموزشی اصلی T1 در شهر سئول کره جنوبی، تمرینات خود را روی جدیدترین مانیتورهای گیمینگ سامسونگ یعنی سری اودیسه G9 و G7 انجام خواهند داد. محصولات سری اودیسه ترکیبی قدرتمند از یک انحنای 1000R با کیفیت تصویر QLED، زمان واکنش 1 میلی ثانیه ای و نرخ به‌روزرسانی 240 هرتزی است که بهترین تجربه گیمینگ فراگیر را برای کاربر فراهم می کند.

سامسونگ حامی رسمی قهرمان ورزش های الکترونیکی

سامسونگ

هیوسانگ ها، معاون ارشد بخش نمایشگرهای سامسونگ می‌گوید:

ما از همکاری با T1 که جایگاه رهبری در ورزش های الکترونیکی را در سطح حرفه‌ای دارد، بسیار مفتخریم. ما در مقام همکاری رسمی، به تداوم موفقیت‌ها و رشد جهانی آنها کمک خواهیم کرد.

او افزود سری مانیتورهای اودیسه جدیدترین فناوری‌های مانیتورهای گیمینگ را در کنار سرعتی فوق‌العاده بالا، انحنایی کاملا راحت و طراحی زیبا در اختیار فعالان حرفه‌ای ورزش های الکترونیکی قرار می‌دهد تا بتوانند حداکثر بهره را از مهارت‌های خود حتی تا سطح کسری از ثانیه، ببرند.

سامسونگ

تیم League of Legends سازمان T1 یکی از برجسته‌ترین تیم‌های حرفه‌ای ورزش های الکترونیکی در جهان و تنها تیمی است که تا کنون سه بار قهرمان مبارزات جهانی لیگ اسطوره‌ها شده است. علاوه بر این، سازمان T1 تیم‌های حرفه‌ای دیگری در زمینه‌های دیگر مانند Valorant, Fortnite, Dota 2, PUBG, Super Smash Bros., Hearthstone, Apex Legends, Overwatch, و FIFA Online 4 دارد.

سامسونگ

جوی مارش، مدیرعامل T1 هم درباره این همکاری گفت:

در بالاترین سطح حرفه‌ای ورزش های الکترونیکی، داشتن فناوری و تجهیزات مناسب تفاوت میان برد و باخت خواهد بود. ما بسیار خوشحالیم که با سامسونگ همکار شده‌ایم تا بازیکنان خودمان را به برترین فناوری‌های موجود مجهز کنیم. با داشتن مانیتورهای اودیسه با انحنای 1000R و زمان واکنش بسیار سریع، ما مطمئن هستیم که بازیکنان‎مان، ابزار لازم برای بهترین عملکرد را در اختیار دارند.

این همکاری شامل مجموعه ای از فعالیت‌های تبلیغاتی خواهد بود که سامسونگ و تیم معروف League of Legends سازمان T1 را کنار هم قرار خواهد داد. برنامه ملاقات با هواداران در روزهای آتی برگزار خواهد شد تا هواداران بتوانند با بازیکنان صحبت کرده و عملکرد آنها را روی نمایشگرهای گیمینگ اودیسه سامسونگ، مشاهده کنند. بعد از این برنامه، سامسونگ یک سری ویدیو به نام «اتاق رختکن» را منتشر خواهد کرد که اعضای تیم را معرفی کرده و روی کانال یوتیوب T1 هم قرار خواهد گرفت. این محتواها جدیدترین دستاوردهای تیم و فناوری‌های پیشرفته مانیتورهای سامسونگ را برجسته خواهد کرد.

علاوه بر این مانیتورهای اودیسه G9 و G7 هم در دفتر مرکزی جدید T1 به نمایش گذاشته خواهند شد که به زودی در شهر سئول افتتاح خواهد شد. تمامی بازیکنان و مسئولان تولید محتوای T1 چه در زمان بازی یا خلق محتوا، به جدیدترین فناوری‌های مانیتور دسترسی خواهند داشت تا عملکرد، دقت و بهره‌وری خود را افزایش دهند.

سانگ هیوک، بازیکن معروف به Faker درباره این همکاری می گوید من از حمایت T1 توسط سامسونگ بسیار خوشحالم که بهترین مانیتورها را در اختیار تیم ما قرار داده است. من مشتاقم به محض رفتن به دفتر جدید T1 بتوانم روی مانیتورهای جدید اودیسه تمرین کنم.

مانیتورهای G7 و G9 سری اودیسه سامسونگ از ماه ژوئن 2020 عرضه خواهند شد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به https://displaysolutions.samsung.com/monitor/odyssey مراجعه کنید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اون یکی خیلییییییییی عریضه

  2. تو مانیتور ها سامسونگو و فیلیپسو خیلی قبول دارم

  3. مانیتور بزرگه خیلی خفنه