تصاویر گوشی لغو شده گوگل پیکسل 4A XL

تصاویر گوشی لغو شده گوگل پیکسل 4A XL را در اینجا ببینید

رندرهایی از گوشی لغو شده گوگل پیکسل 4A XL به بیرون درز کرده است. گوگل فقط مدل معمولی گوشی پیکسل 4 ای را امسال عرضه می‌کند.

اطلاعات زیادی از گوشی گوگل پیکسل 4A XL را تا به امروز شنیده‌ایم. اکنون به لطف رندرهای جدید منتشر شده از آن، ما با طراحی این محصول نیز آشنا خواهیم شد. اگرچه گوگل از عرضه‌ی این محصول منصرف شده و قصد ندارد آن را روانه‌ی بازار کند.

رندهای منتشر شده از دو گوشی پیکسل 4 ای ایکس ال و پیکسل 4 ای نمایانگر شباهت بسیار زیاد این دو برادر با یکدیگر است. یکی از این شباهت‌ها، یک حفره‌ی کوچک در سمت چپ نمایشگر است که از دوربین سلفی میزبانی می‌کند. همچنین ابعاد مدل XL چیزی در حدود 154.3 در 73.9 در 8.2 میلی‌متر است که نمی‌تواند خیلی از نسخه معمولی این گوشی با ابعاد 151.3 در 70.1 در 8.2 میلی‌متر، بزرگ‌تر باشد.

تصاویر گوشی لغو شده گوگل پیکسل 4A XL

بر اساس این رندرها، گوگل قصد دارد در این گوشی اقتصادی از یک اسکنر اثر انگشت پشتی استفاده کند. اگرچه دوربین این دو محصول با یکدیگر متفاوت است. گوگل می‌خواهد در مدل XL‌ از دوربین دوگانه استفاده کند، در حالی که مدل معمولی فقط از 1 دوربین اصلی بهره می‌برد.

تصاویر گوشی لغو شده گوگل پیکسل 4A XL

هنوز تأیید نشده است، اما شایعاتی شنیده می‌شود که نشان می‌دهد گوگل احتمالاً از همان پیکربندی دوربین به کار رفته در دو گوشی پرچمدار پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال روی گوشی پیکسل 4 ای ایکس ال استفاده خواهد کرد. اگرچه شاید صاحب اندروید از این تصمیم منصرف شده است. چون یک رقیب قدرتمند به نام آیفون اس ای 2020 در بازه قیمتی 400 دلاری حضور دارد، گوگل به هیچ عنوان عرضه‌ی نسخه XL مدل اقتصادی خودش را منطقی نمی‌بیند.

تصاویر گوشی لغو شده گوگل پیکسل 4A XL

درگاه USB تایپ C برای شارژ گوشی در زیر فریم قرار دارد. یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون هم در بالای قاب دیده می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. کاش این سلفی ناچ حذف شه،😢😢

  2. اگه قیمتش مناسب باشه ارزش خریدن داره

  3. چینش دوربینش چقدر شبیه آیفونه 🤔🤔🤔

  4. گوگل برای گوشی های امسالش باید یه مقدار تنوع یجاد بکنه

  5. گوشی هایی با دوربین فوق العاده!
    همین پیکسل 3ای با دوربین تکی 12 مگاپیکسلی که در پایین رده ردمی 8 هم استفاده شده با استفاده از نرم افزار خوب میتونه عکس های شگفت انگیزی بگیره
    میان رده های خیلی خوبی هستن اما نقاط ضعفشون جنس بدنه هست که پلاستیکه و تو این رنج قیمت تو ذوق میزنه
    پیکسل 4ای هم گویا اسنپ 730 داره که قدرت کافی رو ارائه میده
    پشتیبانی گوگل هم که بهترینه

  6. به نظر کوشی خوب و جالبی میاد
    حیف شد که لغو شد