اوپو رینو 4 پرو - OPPO Reno4 Pro

رندرهای اوپو رینو 4 پرو در رنگ‌های سفید و مشکی منتشر شد

گوشی اوپو رینو 4 پرو – OPPO Reno4 Pro قرار است روز 16 خرداد معرفی شود و براساس اطلاعات فاش شده دارای تراشه اسنپدراگون 765G و دوربین 48 مگاپیکسلی خواهد بود.

چند روز قبل مشخص شد که اوپو رینو 4 پرو روز 16 خرداد معرفی می‌شود. سپس تصاویری از گوشی OPPO Reno4 نیز در فضای مجازی منتشر شد که اطلاعات کاملی در مورد طراحی طاهری گوشی فاش کرد. حالا هم رندرهای جدید و باکیفیتی از گوشی OPPO Reno4 Pro منتشر شده است که این گوشی را در رنگ‌های مشکی و سفید نشان می‌دهد.

اوپو رینو 4 پرو - OPPO Reno4 Pro

مشخصات گوشی اوپو رینو 4 پرو

گوشی‌های سری OPPO Reno4 از تراشه میان رده و 5G اسنپدراگون 765G بهره می‌برند. در قسمت جلویی این گوشی‌ها دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با طراحی نقطه‌ای قرار دارد. اما به تازگی مشخص شده است که نسخه Pro یک سنسور 2 مگاپیکسلی هم در کنار دوربین سلفی اصلی خود دارد. در پشت هر دو مدل دوربین سه گانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی وجود دارد. دوربین پشتی دو گوشی تفاوت قابل توجهی با هم دارند. سنسور اصلی مدل پرو گوشی آینده اوپو دارای لرزشگیر اپتیکال (OIS) است و در کنار آن دو دوربین 12 و 13 مگاپیکسلی قرار دارد. اما در OPPO Reno4 خبری از لرزشگیر نیست و دوربین‌های دیگر دستگاه هم 8 و 2 مگاپیکسلی هستند.

اوپو رینو 4 پرو - OPPO Reno4 Pro

مدل Pro همچنین دارای نمایشگر 6/55 اینچی با لبه‌های خمیده یا اصطلاحا آبشاری است. اما نسخه معمولی، صفحه نمایش 6/43 اینچی با شیشه 3/5d دارد. Reno4 Pro و نسخه معمولی آن باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 65 وات دارند. همچنین هر دو گوشی با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شوند. البته برای اوپو رینو 4 پرو نسخه 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی هم در نظر گرفته شده است. تاکنون اطلاعاتی از قیمت احتمالی گوشی منتشر نشده است اما با توجه به سابقه اوپو، انتظار می‌رود که این گوشی هم با قیمتی مناسب و با ارزش خرید بالا وارد بازار شود.