رندر گوشی اوپو رینو 4

تازه‌ترین رندر گوشی اوپو رینو 4 دوربین سلفی دوگانه آن را نشان می‌دهد

جدیدترین رندر گوشی اوپو رینو 4 از دوربین سلفی دوگانه آن خبر می‌دهد. Oppo Reno 4 اواسط خرداد ماه با مشخصاتی میان‌رده معرفی می‌شود.

گوشی‌های خانواده Oppo Reno 4 در راه هستند. ما مطمئنیم که اعضای این خانواده که رینو 4 و رینو 4 پرو نام دارند، طی رویدادی آنلاین در تاریخ 5 ژوئن (جمعه 16 خرداد) معرفی شوند. به لطف رگولاتوری TENAA، ما با مشخصات فنی این دو اسمارت فون آشنا شده‌ایم و می‌دانیم که در داخل آن‌ها چه خبر است و حتی از چه طراحی بهره می‌برند. اما تا کنون اکثر اطلاعات فیزیکی که دریافت کرده‌ایم مربوط به مدل پرو بوده است. اخیراً رندری منتشر شده که مربوط به مدل معمولی رینو 4 است و ما را با طراحی مفصل آن آشنا کند.

رندر گوشی اوپو رینو 4

رندر گوشی اوپو رینو 4

همراه رندر گوشی اوپو رینو 4 ، جدول مقایسه‌ی مشخصات فنی این دو گوشی می‌تواند تفاوت‌هایی که بینشان وجود دارد را به نمایش بگذارد. یکی از جالب‌ترین امکانات، حضور دوربین دوگانه سلفی در مدل معمولی رینو 4 است. آن دارای یک ماژول 2 مگاپیکسلی در کنار ماژول اصلی 32 مگاپیکسلی است. این درحالیست که مدل پرو فقط از یک دوربین 32 مگاپیکسلی بهره می‌برد. جزئیات دقیقی از این حسگرها در دست نیست. در پشت هر دو گوشی، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی حضور دارد. مدل پرو از لرزشگیر اپتیکال در این دوربین بهره می‌برد. در کنار آن دوربین‌های 12 و 13 مگاپیکسلی نیز دیده می‌شود. رینو 4 معمولی نیز از دو ماژول 8 و 2 مگاپیکسلی برخوردار است.

از دیگر تفاوت‌های قابل توجه مدل معمولی و پرو می‌توان به یک نمایشگر 6.55 اینچی دو لبه خمیده در مدل پرو با نرخ رفرش 90 هرتزی و نمایشگر 6.43 اینچی 60 هرتزی با یک شیشه‌ی 2.5D در مدل معمولی اشاره کرد. به نظر می‌رسد هر دو نمایشگر از رزولوشن 2400 در 1080 پیکسلی برخوردارند. چیپست اسنپدراگون 765 جی، باتری 4،000 میلی‌آمپر ساعتی با توان شارژ 65 وات و پیکربندی حافظه 8 + 128 گیگابایتی در هر دو گوشی برابر است. اگرچه نسخه‌ای از مدل پرو با پیکربندی 12 + 256 گیگابایتی نیز عرضه خواهد شد.

در نهایت باید به قیمت نسخه معمولی گوشی Oppo Reno 4 اشاره کرد که حدود 420 دلار برآورد شده است. اگرچه این قیمت هنوز تأیید نشده است.