ساینا 99

آخرین اخبار و اطلاعات از خودرو ساینا 99

اخیرا تصاویری از خودرو ساینا 99 منتشر شد که جزئیات تازه‌ای از آن را مشخص کرد. در ادامه با جدیدترین مشخصات ساینا فیس لیفت آشنا می‌شویم.

به تازگی تصاویر جدیدی از ساینا 99 منتشر شد که انتظار می‌رود طی روزهای آینده شرکت سایپا از نسخه نهایی آن پرده بردارد. سایپا 99 از موتور کم مصرف M15 بهره می‌برد که یک موتور 1503 سی‌سی بوده و می‌تواند قدرتی را برابر با 87 اسب بخار و گشتاور 128 نیوتن‌متری تولید کند. قدرت تولید شده از این موتور نیز توسط گیربکس 5 سرعت دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

مشخصات ساینا 99

مدل فیس لیفت ساینا از لحاظ طراحی جلو، عقب و کابین به میزان قابل توجه‌ای به‌روزتر شده است. بر اساس تصاویر جدیدی که از ساینا 99 منتشر شده متوجه می‌شویم طراحی جلوآمپر خودرو ارتقا پیدا کرده و اکنون سامانه GSI نیز در نمونه دنده‌ای ساینا قرار دارد. علاوه بر این، دکمه سنسور نور (Auto Light) نیز مستقل از دسته راهنما بوده و طراحان آن را روی پنل مجزا نصب کرده‌اند.

طبق اطلاعاتی که از قبل منتشر شده، ساینا فیس لیفت از قابلیت‌هایی چون سر دنده جدید، تریم داخلی جدید، گرافیک جدید کاسه چراغ‌های عقب، دیفیوزر عقب، جلو پنجره جدید، سپرهای جدید جلو و عقب، چراغ روشنایی روز و فرمان طرح D بهره خواهد بود.

شرکت سایپا برای مدل فول آپشن ساینا S نیز امکاناتی چون روکش صندلی چرم، دوربین عقب، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، سنسور فشار باد لاستیک TPMS، قابلیت نمایش صفحه تلفن همراه بر روی نمایشگر خودرو (Mirror Link)، بلوتوث، نمایشگر ۷ اینچی لمسی، رینگ آلومینیومی و شیشه‌های عقب دودی در نظر گرفته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. طراحی خوب و قیمت مناسب اش آدم رو برای خرید اش وسوسه میکنه