گوشی های جدید هواوی

چگونه 10 برنامه محبوب و پرکاربرد را در گوشی های جدید هواوی نصب کنیم؟

به دنبال نگرانی کاربران از تحریم Huawei توسط گوگل، اکنون به شما آموزش می‌دهیم که چگونه به راحتی برنامه‌های محبوب و پرکاربرد را در گوشی های جدید هواوی نصب کنید.

از سال گذشته، شرکت هواوی توسط آمریکا تحریم شد و شرکت‌های آمریکایی، Huawei را در لیست سیاه خود قرار دادند. یکی از شرکت‌هایی که هواوی را تحریم کرد، گوگل بود. به دنبال این اتفاق، این نگرانی پیش آمد که گوشی های هواوی دیگر نمی‌توانند از خدمات مهم گوگل مانند سیستم عامل اندروید و همچنین فروشگاه اپلیکیشن گوگل پلی استور استفاده کنند.

پس از حذف پلی استور از گوشی های جدید هواوی، کاربران اسمارت فون‌های این برند چینی نگران این موضوع شدند که دیگر نمی‌توانند اپلیکیشن‌های پرکاربرد و مورد نیاز خود را از این فروشگاه اپلیکیشن دانلود و نصب کنند. ولی مسئولان هواوی بارها اعلام کردند که جای نگرانی نیست و کاربران همچنان می‌توانند به راحتی از گوشی های این شرکت استفاده کنند و برنامه‌های محبوب و پرکاربرد را در اسمارت فون خود دانلود و نصب نمایند. هواوی حتی HMS یا Huawei Mobile Services را راه انداخت و بسیاری از سرویس‌های گوگل را با خدمات اختصاصی خود جایگزین کرد تا کاربران هیچ مشکل و نگرانی نداشته باشند.

اما اگر شما هم از کاربران گوشی های جدید هواوی مانند هواوی Y7p هستید یا قصد خرید یکی از این گوشی‌ها را دارید و نگران دانلود و نصب نشدن برنامه‌های محبوبتان هستید، پیشنهاد می‌کنیم ویدیوی زیر را مشاهده کنید. در این ویدیو به شما آموزش داده شده که چگونه به راحتی و بدون هیچ دردسری، 10 برنامه محبوب و پرکاربرد مانند واتس اپ، اینستاگرام، ایرانسل من، دیجی کالا، آپ، ویز، دیوار، کلش آو کلنز، مایکروسافت آفیس و آپارات را در گوشی هواوی خود دانلود و نصب کنید.

آموزش نصب برنامه‌ها در گوشی های جدید هواوی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. کاش اسامی این ده تا نرم افزار رو هم میکفتین

  2. کاش میشد زود تر که این محدودیت ها برداشته بشه

  3. نصب کردن برنامه ام روی گوشی هواوی شده درد سر