هدست واقعیت مجازی Mirage VR S3 لنوو

لنوو از هدست واقعیت مجازی Mirage VR S3 رونمایی کرد

لنوو در ادامه رونمایی از محصولات جدید خود هدست واقعیت مجازی Mirage VR S3 را که طی یک همکاری مشترک با Pico Interactive و مخصوص استفاده‌ی کاربران گوشی های هوشمند توسعه یافته، رسما معرفی کرد.

با وجود این که عرصه‌ی محصولات واقعیت مجازی مخصوص موبایل های هوشمند طی ماه‌های اخیر با بی‌مهری کمپانی‌های سازنده روبرو شده و حتی گوگل در سکوت خبری پشتیبانی خود از پلتفرم واقعیت مجازی Daydream برای گوشی های هوشمند اندرویدی را متوقف کرده است، به نظر می‌رسد که با توجه به همه‌گیری کرونا و فاصله‌گیری اجتماعی حالا محصولات این حوزه یک بار دیگر فرصت خودنمایی خواهند داشت.

احتمالا به همین دلیل هم بوده است که لنوو هدست واقعیت مجازی Mirage VR S3 را که یک محصول مستقل بدون نیاز به سیستم های کامپیوتری محسوب می‌شود، معرفی کرده است. این محصول جدید یک همکاری مشترک با شرکت Pico Interactive که در زمینه راهکارهای واقعیت مجازی فعالیت می‌کند و همین چند وقت پیش نیز هدست‌ های واقعیت مجازی خود را رونمایی کرده بود، تولید شده است.

مشخصات هدست واقعیت مجازی Mirage VR S3 لنوو

هدست واقعیت مجازی Mirage VR S3 لنوو

لنوو میراژ وی آر اس 3 به پردازنده اسنپدراگون 835 که پرچمدار تراشه های موبایل کوالکام در سال 2017 محسوب می‌شد، به عنوان چیپست اصلی مجهز شده است و از دو نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن 2160 در 1920 پیکسل برای هر چشم برخوردار خواهد بود. کاربران هنگام استفاده از این محصول، 475 گرم وزن را بر روی سر خود تحمل خواهند کرد و طراحی آن به شیوه‌ای معمول و با استفاده از بدنه‌ی پلاستیکی انجام گرفته است.

در جریان کنفرانس آنلاین VR/AR Global Summit لنوو مدعی شد که این محصول واقعیت مجازی می‌تواند بیش از سه ساعت عمر باتری، 101 درجه زاویه دید و پشتیبانی از عینک‌های طبی هنگام استفاده از هدست را در اختیار کاربران قرار دهد. از دیگر مشخصات هدست واقعیت مجازی لنوو Mirage VR S3 می‌توان به باتری 4200 میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از بلوتوث 5.0، 64 گیگابایت ظرفیت داخلی، اندروید 8.1، یک میکروفون داخلی و اسپیکر های دوگانه اشاره کرد.

همچنین همراه این محصول، کنترلرهای دستی نیز عرضه می‌شود که از صفحه لمسی و دکمه برخوردارند و انرژی مورد نیاز آنها از طریق دو باتری AAA تامین می‌شود.

هدست وی آر لنوو لنوو میراژ وی آر اس 3 چه کاربردهایی دارد؟

هدست واقعیت مجازی Mirage VR S3 لنوو

این شرکت چینی کاربری‌های مختلفی را برای هدست وی آر جدید خود ذکر کرده است که از جمله آنها می‌توان به آموزش کارمندان، مهندسان و استفاده در صنعت ساخت و ساز اشاره کرد. حتی در مشاغل مرتبط با استخراج گاز و نفت نیز لنوو اعلام کرده است که این هدست می‌تواند به عنوان یک پلتفرم آموزشی برای تمرین کاربران قبل از کار با ماشین‌های صنعتی واقعی به کار رود.

در صفحه پشتیبانی لنوو برای هدست واقعیت مجازی Mirage VR S3 ، این برند چینی ذکر می‌کند که این محصول وی آر جدید در پلتفرم ThinkReality حضور خواهد داشت که به متخصصان آی‌تی شرکت‌ها اجازه می‌دهد چندین هدست را به صورت همزمان آپدیت کنند، بر روی آنها محتوا پخش کنند و اپلیکیشن‌های نصب شده را مدیریت نمایند. همچنین میراژ وی آر S3 از پلتفرم واقعیت مجازی آموزشی Lenovo VR Classroom 2 که یک محیط ایده‌آل با برخورداری از حفاظت بسیار بالا برای اطلاعات کاربران و چندین محتوای اینتراکتیو محسوب می‌شود، پشتیبانی خواهد کرد.

تاریخ عرضه هدست واقعیت مجازی جدید Lenovo

هدست واقعیت مجازی Mirage VR S3 لنوو

گویا قرار است در بازه زمانی سه ماهه سوم سال جاری میلادی این هدست وارد بازار شود و در حال حاضر از کشورهای آمریکای شمالی، انگلستان و ژاپن به عنوان بازارهای هدف آن نام برده می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*