همکاری ایرانسل و ساترا

امضای تفاهم نامه همکاری ایرانسل و ساترا در راستای ارتقای کیفیت خدمات

تفاهم نامه همکاری ایرانسل و ساترا امضا شد. ایرانسل و سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی در راستای ارتقای کیفیت خدمات همکاری می‌کنند.

روز یکشنبه 11 خرداد 99 مراسمی در محل سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجاری (ساترا) با حضور دکتر بیژن عباسی آرند (مدیرعامل ایرانسل) مهندس باقر صمدی (معاون دیجیتال ایرانسل) دکتر سید صادق امامیان (رئیس ساترا) و وحید فرهمند (معاون حقوقی ساترا) برگزار شد که طی آن ایرانسل و ساترا در راستای ارتقای کیفیت خدمات تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

جزئیات تفاهم نامه همکاری ایرانسل و ساتر

ایرانسل

از مواردی که ایرانسل به عنوان اپراتور دوم کشور و ساترا بر اجرای آن توافق کرده‌اند می‌توان به همکاری در توسعه فناوری‌های روزآمد تنظیم‌گری بازار صوت و تصویر مجازی از طریق تاسیس و استفاده بهینه از ظرفیت‌های یک شتاب‌دهنده فناوری‌های تنظیم-یار (Reg. Tech.) در حوزه رسانه‌های نوین اشاره کرد. مدیرعامل ایرانسل در این مراسم طی سخنانی عنوان کرد:

زیرساخت‌های ایرانسل به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، این آمادگی را دارد تا تناسب بهره‌مندی از محتواهای صوتی و تصویری، به سمت حجم ترافیک داخلی سنگینی پیدا کند که دستیابی به این هدف نیازمند همکاری نهادهای مختلف است.

رئیس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی نیز در همین رابطه اعلام کرد:

با عملیاتی شدن این تفاهم نامه و حضور ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، امیدواریم به شاخص‌های در نظر گرفته شده نزدیک‌تر شویم. حضور ایرانسل باعث خیر برای کشور و صنعت شده است چرا که امروز دیگر نمی‌توان نقش ایرانسل به عنوان اپراتوری که بخش مهمی از ترافیک اینترنت ایران را بر عهده دارد، نادیده گرفت. امروزه صنعت صوت و تصویر وابستگی انکار ناپذیری به زیرساخت‌های ایرانسل دارد و خوشحالیم که ایرانسل نیز همواره رویکردی همراهانه در پیش گرفته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. امید وارم توی خدماتی که ایرانسل میده تاثیری داشته باشه

  2. امید وارم حقیقت داشته باشه