خرید و فروش ارز

آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در سه گام ساده

خرید و فروش ارز دیجیتال ترند جذابی است که کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. بازار خرید و فروش اینترنتی بیت کوین به‌عنوان جذاب‌ترین ارز دیجیتال در ایران نیز بسیار داغ است. افراد بسیاری نیز قصد ورود به این بازار هیجان‌انگیز و چالشی را دارند. در این مقاله قصد داریم آموزش 0 تا 100 نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال را در سایت‌های ایرانی با یکدیگر بررسی کنیم. اگر شما نیز به بازار خرید و فروش بیت کوین علاقه‌مند هستید در ادامه همراه ما باشید.

1.ثبت نام و تکمیل حساب کاربری در سایت خرید و فروش ارز دیجیتال

بدون شک اولین و مهم ترین اقدامی که هر کاربر برای خرید و فروش هر کالا و ارزی باید انجام دهد، ثبت نام و تکمیل حساب کاربری در سایت ها و سامانه های معتبر است.

ثبت نام حساب کاربری برای خرید و فروش ارز دیجیتال به نسبت سایر خریدهای اینترنتی فرایند طولانی تر و حساس تری دارد. در نگاه کلی ایجاد حساب کاربری به دو بخش ثبت نام و تکمیل پروفایل شخصی تقسیم می شود.

در مرحله اول کاربر با ثبت نام اطلاعات اولیه و درج ایمیل خود یک حساب کاربری ساده ایجاد کرده که با تائید لینکی که به ایمیل کاربر ارسال شده به طور رسمی وارد سایت مورد نظر می شود.

در مرحله دوم کاربر با ورود به پروفایل کاربری خود با دقت کامل کلیه اطلاعات شخصی و حساب بانکی خود را به صورت قدم به قدم (مطابق با فرایند زیر) در سایت وارد می کند و مراحل تکمیل احراز هویت را به پایان می رساند.

  • ثبت شماره تماس
  • ثبت اطلاعات کارت شناسایی و تصویر کارت ملی
  • درج آدرس پستی کاربر
  • تکمیل اطلاعات مربوط به حساب بانکی
  • ثبت کارت بانکی

پس از ثبت اطلاعات مورد نظر، کاربر بایستی تا اتمام مرحله احراز هویت و تماس از سمت کارشناسان سامانه ای که در آن حساب کاربری ایجاد کرده اند منتظر بماند.

2. شارژ حساب کاربری و احراز هویت در سایت

پس از تکمیل مراحل احراز هویت زمانش رسیده تا برای انجام مراحل خرید و فروش بیت کوین به کیف پول خود در قسمت حساب کاربری سر بزنید. در این قسمت شما تنها می توانید با حساب بانکی و کارت بانکی ثبت شده در پروفایل خود، کیف پول خود را شارژ کنید.

شارژ حساب کاربری با کیف پول ریالی، بیت کوین، ریپل، تتر، اتریوم و لایت کوین انجام می شود و شما می توانید متناسب با نیاز خود برای شارژ و افزایش اعتبار از هر قسمت اقدام کنید.

حالا زمانش رسیده که به شیرین ترین و مهم ترین فرایند کار یعنی خرید و فروش بیت کوین با خیالی راحت بپردازید.

3. آغاز فرایند سفارش گذاری و خرید بیت کوین

خرید و فروش ارز

پس از شارژ حساب کاربری حالا می توانید وارد مرحله خرید و فروش پیت کوین، ریپل، خرید تتر و سایر ارزهای دیجیتال شوید. اما در این قسمت شما برای انجام فرایند خرید دو راه پیش روی خود دارید. اولین مسیر خرید ارز دیجیتال با قیمت مدنظر شماست که به عنوان سفارش محدود از آن یاد می شود. دومین راه هم سفارش بر اساس قیمت هایی است که در بازار موجود و قابل سفارش است.

اما این دو روش سفارش و خرید ارز چه تفاوتی با هم دارند؟

سفارش ارز دیجیتال با قیمت دلخواه (سفارش محدود)

در این روش کاربران می توانند پس از پرداخت پولی که در کیف پول اینترنتی آن ها ذخیره می شود مقدار بیت کوین مورد نظر خود را متناسب با بودجه ای که برای آن در نظر گرفته اند انتخاب کنند. در این روش کاربر مقدار بیت کوین و بودجه خود را در قسمت سفارش محدود درج می کند و منتظر تائید و پیدا کردن بیت کوین متناسب با هزینه مد نظر خود می شود.

سفارش با قیمت دلخواه، فرایند زمان بری دارد و گاهی ممکن است به سرانجام نرسد. به همین خاطر اگر برای خرید ارز دیجیتال عجله دارید این روش مناسب شما نیست و باید سفارش سریع را انتخاب کنید.

سفارش ارز دیجیتال با قیمت های موجود در بازار

ساده ترین و سریع ترین روش برای خرید اینترنتی انواع ارز دیجیتال، سفارش با قیمت های موجود در بازار است. کاربران در این روش می توانند به سرعت و با انتخاب نزدیک ترین قیمت به بودجه و هزینه ای که برای خرید ارز دیجیتال در نظر گرفته اند، نسبت به خرید مقدار ارز مورد نیاز خود اقدام کنند.

همچنین برای فروش بیت کوین نیز می توانید از هر دو روش استفاده کنید و ارز دیجیتال خود را با قیمت دلخواه و یا قیمت های شاخص در بازار که در سایت مشخص است بفروشید و هزینه آن را در کیف پول اینترنتی خود دریافت کنید.

نویتکس، بهترین سامانه خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران

خرید و فروش ارز

خرید اینترنتی ارز دیجیتال از سایت ها و بازارهای معتبر می تواند برای کاربرانی که قصد مبادلات ایمن را دارند اطمینان خاطر ایجاد کند. نویتکس، اولین استارتاپ بومی کشور در  حوزه خرید انواع رمز ارزها در کشور، از سال 96 خدمت رسانی خود را به کاربران و متقاضیان خرید ارز دیجیتال آغاز کرده است. این سامانه با کسب نامی درخشان و معتبر و پشتیبانی دائم مشتریان خود توانسته نامی نیک در بین کاربران خود کسب کند.

شما می توانید برای انجام مبادلات خود در حوزه خرید و فروش بیت کوین ها به این سایت معتبر سر بزنید و از انجام مبادلات خود در فضای امن، لذت ببرید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.