آموزش حذف مخاطبان

آموزش حذف مخاطبان و شماره‌های بلااستفاده در گوشی‌های اندرویدی

حذف مخاطبان و شماره‌های بلااستفاده در گوشی باعث مرتب شدن و سهولت در یافتن نام مخاطب مورد نظر می‌شود. برای انجام این کار این مطلب را مطالعه کنید.

اگر نگاهی به لیست مخاطب‌های گوشی خود بیندازید، قطعا مخاطبی را خواهید یافت که با آن هیچ تماس و ارتباطی ندارید. وجود اطلاعات و شماره اینگونه افراد فقط فضای گوشی اندرویدی شما را اشغال می‌کنند، پس بهتر است آن‌ها را حذف کنید. این کار نه تنها فضای ذخیره سازی شما را بیشتر می‌کند، بلکه لیست مخاطب‌ها شما را پاکسازی و مرتب‌تر می‌کند. به همین دلیل قصد داریم تا در این مطلب نحوه حذف کردن مخاطبان را به صورت تکی و چند تایی آمورش دهیم.

برای حذف کردن مخاطبان در گوشی‌های اندرویدی دو روش وجود دارد. برای حذف یک مخاطب به صورت تکی می‌بایست:

  1. وارد لیست مخاطبان گوشی خود شوید و روی نام مخاطبی که می‌خواهید حذف کنید ضربه بزنید. سپس گزینه Details – جزئیات را انتخاب کنید.
  2. در صفحه‌ی باز شده، در گوشه سمت راست بالای تصویر روی آیکون 3 نقطه ضربه بزنید.
  3. سپس گزینه Delete – حذف را بزنید.

آموزش حذف مخاطبان

برای حذف چندین مخاطب به صورت یکجا باید:

  1. وارد لیست مخاطبان گوشی خود شده و روی نام مخاطبان مورد نظر را لمس کرده و نگه دارید، به این ترتیب بدون باز شدن صفحه اطلاعات مخاطبان، نام آن‌ها علامت گذاری خواهد شد.
  2. فهرست مخاطبان خود را بالا پایین کرده و تمام مخاطبانی که می‌خواهید حذف شوند را علامت گذاری کنید. حتی می‌توانید با انتخاب گزینه All همه مخاطبین خود را یکجا حذف کنید.
  3. سپس در گوشه سمت راست بالای صفحه روی گزینه Delete ضربه بزنید.

آموزش حذف مخاطبان