نحوه بکاپ گرفتن از واتساپ

نحوه بکاپ گرفتن از واتساپ در اندروید و آی او اس

بکاپ گرفتن از واتساپ – WhatsApp به شما در برگرداندن چت‌های از دست رفته کمک خواهد کرد. نحوه انجام آن در اندروید و آیفون را بخوانید.

بسیاری از افراد برای چت کردن با دیگران، بیشتر مواقع از پیام رسان واتساپ استفاده می‌کنند. اما اگر تلفن فردی که بیشترین استفاده از برنامه WhatsApp را دارد و از این طریق با دیگران ارتباط برقرار می‌کند خراب یا دچار نقص شود و تمام چت‌ها و گفتگوهایش را از دست بدهد، چه باید بکند؟ آیا داده‌ها و چت‌ها قابل بازگشت هستند؟ بله، تهیه نسخه پشتیبان یا همان بکاپ گرفتن در واتساپ برای گوشی‌های آیفون و اندرویدی به شما در حل این مشکل کمک خواهد کرد و کار بسیار ساده‌ای است. شما می‌توانید اکانت و داده‌های خود را به راحتی روی دستگاه جدید بارگذاری کنید. در اینجا نحوه بکاپ گرفتن از واتساپ برای کاربران گوشی‌های آیفون و اندروید را توضیح داده‌ایم.

نحوه بکاپ گرفتن از واتساپ

اندروید

  1. برنامه واتساپ را باز کرده و روی آیکون 3 نقطه که در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد، ضربه بزنید.
  2. از منوی باز شده تنظیمات را انتخاب کنید و بعد روی گزینه Chats – گفتگوها ضربه بزنید.
  3. سپس گزینه Chat backup را انتخاب کرده و بعد در صفحه بعد روی گزینه سبز رنگ BACK UP ضربه بزنید.

برای بکاپ های زمانبندی شده منظم، زوی گزینه Backup to Google Drive ضربه بزنید، سپس از درستی اکانت گوگل و شبکه Wi-Fi‌ اطمینان حاصل کنید.

آیفون

  1. برنامه واتساپ را باز کرده و در گوشه سمت راست پایین صفحه تنظیمات را انتخاب کنید.
    نحوه بکاپ گرفتن از واتساپ
  2. روی گزینه Chats و بعد Chat backup ضربه بزنید.
    نحوه بکاپ گرفتن از واتساپ
  3. سپس گزینه Back Up Now را انتخاب کنید.

همچنین می‌توانید با ضربه بر روی گزینه بکاپ خودکار – Auto Backup و ورود به حساب iCloud خود و انتخاب فرکانس پشتیبان خود، به‌روزرسانی ‌های خودکار خود را فعال کنید.

نحوه بکاپ گرفتن از واتساپ