پرفروش ترین برند ساعت هوشمند

هواوی جایگاه دوم لیست پرفروش ترین برند ساعت هوشمند را از آن خود کرد

برند چینی هواوی موفق شد در سه ماهه نخست سال 2020 در جایگاه دوم لیست پرفروش ترین برند ساعت هوشمند در جهان قرار بگیرد.

شرکت تحلیل‌گر IDC گزارش جدیدی در خصوص میزان عرضه جهانی ساعت های هوشمند در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ میلادی منتشر کرده است. بر اساس این گزارش، میزان عرضه این دستگاه‌های الکترونیکی محبوب در سه ماهه اول سال جاری میلادی به ۱۶.۹ میلیون دستگاه رسیده که کاهش ۷.۱ درصدی را در مقایسه سالانه با بازه زمانی مشابه در سال ۲۰۱۹ نشان می‌دهد.

میزان فروش ساعت هوشمند هواوی

در میان پنج برند برتر اشاره شده در این لیست، هواوی با فروش ۲.۶ میلیون دستگاه ساعت هوشمند، ۱۵.۲ درصد از سهم کلی بازار را به خود اختصاص داده و در جایگاه دوم پرفروش‌ترین‌ شرکت‌ها قرار گرفته است. نکته قابل توجه این که هواوی رشد ۱۱۸.۵ درصدی را در این بازه زمانی و در مقایسه با سال گذشته تجربه کرده که از رشد دیگر شرکت‌های تولیدکننده ساعت هوشمند بالاتر است.

هواوی در مجموع تعداد تجهیزات پوشیدنی فروخته شده نیز آمار خوبی را ثبت کرده و موفق شده در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ میلادی در مجموع ۸.۱ میلیون دستگاه الکترونیکی پوشیدنی را به خریداران تحویل دهد.

آمار پرفروش ترین برند ساعت هوشمند

ساعت هوشمند

بر اساس گزارش IDC، میزان عرضه جهانی تجهیزات پوشیدنی با افزایش ۲۹.۷ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ میلادی به عدد ۷۲.۶ میلیون دستگاه رسیده است.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. ظاهر ساعت جدید هواوی هم یکم دخترونه اس!!!

  2. ی چیزی که ما ایرانی ها زیاد داریم زمان خالیه 😀 ساعت به کارمون نمیاد

  3. بی جهت نیست رو کیفیت محصولاتش مانور میده و تو اکثر موارد خودشو با اپل قیاس می‌کنه

  4. واقعا حقشه خیلی ساعت خوبیه
    هم قیمت اش مناسبه هم امکانات اش خوبه