Huawei P Smart S

هواوی پی اسمارت اس با دوربین سه گانه 48 مگاپیکسلی از راه رسید

هواوی پی اسمارت اس – Huawei P Smart S در ایتالیا معرفی شد. این گوشی هوشمند، نسخه تغییر نام یافته هواوی انجوی 10 اس است که پیش‌تر در چین عرضه شده بود.

گوشی هواوی پی اسمارت اس از تراشه میان رده کایرین 710F قدرت می‌گیرد و نمایشگری کشیده دارد. باتری بزرگ و دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، دیگر مشخصات مهم آن محسوب می‌شوند.

مشخصات هواوی پی اسمارت اس

صفحه نمایش 6.3 اینچی این گوشی از نوع OLED و دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس (2400 در 1080 پیکسل) است. همچنین یک ناچ قطره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی دارد.

دستگاه با EMU 10.1 (مبتنی بر اندروید 10) کار می‌کند؛ اما فاقد اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های گوگل است. در عوض، کاربران می‌توانند از AppGallery هواوی استفاده کنند.

هواوی پی اسمارت اس

تراشه 12 نانومتری کایرین 710 اف در هواوی Huawei P Smart S با 4 گیگ رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. برای افزایش فضای ذخیره‌سازی، امکان استفاده از کارت نانو مموری هم برای کاربران وجود دارد.

ماژول دوربین سه‌گانه در پشت این گوشی شامل یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی با میدان دید 120 درجه و یک سنسور عمقی 2 مگاپیکسلی می‌شود. وظیفه تامین انرژی هم برعهده‌ی یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 وات گذاشته شده است.

برخورداری از حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای، دو خشاب سیم کارت، درگاه USB-C، جک هدفون و پشتیبانی از 4G VoLTE، وای فای 802.11ac، بلوتوث 5، جی پی اس و NFC دیگر مشخصات گوشی جدید هواوی به شمار می‌روند.

قیمت Huawei P Smart S

این گوشی هم‌اکنون با قیمت 250 یورو در ایتالیا قابل خریداری است. مشتریان حق انتخاب نسخه مشکی رنگ یا یک نسخه چند رنگ، موسوم به Breathing Crystal را دارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. بد نیست ولی پردازنده خیلی خوبی نداره 😐

  2. هواوی کایرین 710 را نمود
    ول کن دیگه😱😱

  3. اگر ۸۱۰ داشت عالی میشد .

  4. خب هواوی جان وقتی GMS نداری کایرین 810 بزن… قبلا 710 میزدی ک gms هم همراهش باشه ولی الان چ فایده؟

  5. اگر نسبت به خود هواوی بسنجیم خودش یه گوشی با همین قیمت و فکر میکنم صفحه آمولد با دایمنسیتی ۸۰۰ تو این قیمت داره البته شک دارم

    اما در کل اینو در نظر بگیرید که این گوشی تو بازار گلوبال یه چیزی تو مایه‌های نوت ۹اس یا نهایتا نوت ۹ پرو میشه از نظر قیمتی که به نظرم عالیه که تو این بازه قیمتی صفحه‌نمایش آمولد داشته باشیم

    فقط کایرین ۷۱۰ تو ذوق میزنه