نسخه یادبود دوج چلنجر 2020

نسخه یادبود دوج چلنجر 2020 با پنجاهمین سالگرد تولد این خودرو معرفی شد

نسخه یادبود دوج چلنجر 2020 – Dodge Challenger 2020 به مناسبت پنجاهمین سالگرد عرضه‌ی این خودرو پرقدرت با ظاهری جدید و تیونینگ شده معرفی شد.

شرکت دوج تولد پنجاه سالگی خودرو دوچ چلنجر را با رنگبندی جدید و پکیج Commemorative Edition جشن گرفت. این پکیج شامل Challenger R/T، R/T Scat Pack و R/T Scat Pack Widebody می‌شود. رنگبندی جدید دوج چلنجر 2020 هم شامل Gold Rush، Frostbite، Sinamon Stick، Hellraisin و Smoke Show خواهد بود. در حالی که پکیج Limited Edition ویژه پنجاهمین سالگرد این خودرو در تمام رنگ‌ها وجود دارد، اما پکیج Commemorative Edition فقط محدود به رنگ‌های قرمز، نیکل، سفید، گرانیتی، آبی و خاکستری می‌شود.

نسخه یادبود دوج چلنجر 2020

این پکیج ویژه شامل کاپوت، سقف و فاصله‌ی بین دو چراغ پشتی مشکی‌ رنگ، کلگیرهای مخصوص و نشان‌های طلایی اسپویلر، چراغ‌های جلوی جدید Air Catcher با لوگوهای روشن 50 و درب باک مشکی رنگ با حروف مشکی‌رنگ Dodge می‌شود. تایرهای 20 اینچی در این مدل به کار رفته است در زیر این خودرو نیز با رینگ‌هایی از نوع آلومینیوم باکیفیت همراه هستند. نسخه ویژه پنجاهمین سالگرد عرضه دوج چلنجر 2020 همچنین شامل گرم کن صندلی با جنس چرم Nappa، رودری‌هایی از جیر الکانترا و به طور کلی صندلی‌ها و رودری‌های حاوی دوخت و کنسول وسط آمیخته به الیاف فیبر کربن می‌شود.

نسخه یادبود دوج چلنجر 2020

قیمت این نسخه ویژه برای Commemorative Edition حدود 4،995 دلار خواهد بود. مدل Challenger R/T نیز 5،495 دلار قیمت دارد. شما همچنین برای خرید مدل Challenger R/T Scat Pack Widebody باید 11.495 دلار دیگر بپردازید.