اپلیکیشن Petal Search هواوی

با قابلیت های اپلیکیشن Petal Search هواوی آشنا شوید

اپلیکیشن Petal Search هواوی که اخیرا معرفی شد از امکانات متعددی چون جستجوی ساده اپلیکیشن و محتوا بهره می‌برد. در ادامه با ویژگی‌های این برنامه Huawei آشنا می‌شویم.

هواوی در ماه فوریه سال جاری میلادی، آزمایش و بررسی اپلیکیشن جدید جستجوی خود را با عنوان Huawei Search آغاز کرد. این اپلیکیشن در واقع قرار بود جایگزینی برای Google Search باشد تا امکان جستجوی سریع و البته دسترسی آسان به ویجت‌هایی برای مشاهده مطالب مورد علاقه کاربر و اخبار را فراهم کند. از سویی دیگر Huawei Search قرار بود جای جست‌وجوی گوگل را روی دستگاه‌های جدید هواوی پر کند؛ هدفی که در ابتدا بسیار بلند پروازانه به نظر می‌رسید.

اما حالا به نظر می‌رسد متخصصان این شرکت، مراحل بررسی این راهکار نرم‌افزاری را به اتمام رسانده‌ و محصول نهایی خود با عنوان Petal Search را در فروشگاه نرم افزاری هواوی یعنی AppGallery عرضه کرده‌اند. این اپلیکیشن نه ‌تنها امکان جستجو را فراهم می‌کند، بلکه قابلیت جذابی دیگری هم برای کاربران دارد.

قابلیت جذاب این اپلیکیشن، Favorite Apps نام گرفته که با استفاده از آن، با جستجوی برنامه مورد علاقه کاربر امکان دانلود و پیشنهاد نرم افزار وجود دارد.

قابلیت های اپلیکیشن Petal Search هواوی

از قابلیت‌های Petal Search می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جستجو و پیشنهاد اپلیکیشن
  • نمایش پیش‌بینی‌های روزانه آب و هوا و تیترهای خبری مهم
  • نمایش زنده نتایج مسابقات ورزشی و برنامه‌ زمانی بازی‌ها در رشته‌های مختلف
  • امکان جست‌وجوی ویدیو، عکس و موسیقی
  • نمایش اخبار اقتصادی و به‌روزرسانی‌های مرتبط با بازار سهام
  • حفاظت امنیتی

این‌ها تنها بخشی از قابلیت های Petal Search است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان میان میلیون‌ها هتل در سراسر جهان جست‌وجو کرده و اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید. حتی می‌توانید اطلاعات مربوط به پروازها و سفر به مقصدهای متفاوت را مشاهده کنید. جست‌وجو برای یافتن سرویس‌ها و خدمات محلی با امکان بررسی و مقایسه از دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزار است.

بر اساس اعلام هواوی توسعه‌دهندگان همچنان تمرکز خود را روی افزایش قابلیت‌های Petal Search گذاشته‌اند تا دامنه خدمات آن افزایش پیدا کند.

نصب و راه‌اندازی

هواوی به نحوی Petal Search را طراحی کرده تا بتوانید اپلیکیشن‌های مختلف را روی گوشی‌های این شرکت به راحت‌ترین شکل و مطابق سلیقه خود نصب کنید.

با استفاده از Petal Search نه تنها می‌توانید اپلیکیشن‌ها را از AppGallery دریافت کنید، بلکه دانلود آن‌ها از دیگر وب‌سایت‌های رسمی هم امکان‌پذیر خواهد بود. علاوه بر این پیشنهادهایی هم در خصوص اپلیکیشن‌های محبوب به کاربر ارائه می‌شود.

اپلیکیشن Petal Search را می‌توانید با مراجعه به این لینک یا از طریق مراجعه به AppGallery هواوی دانلود و نصب کنید.

Petal Search به دو روش مستقل (ارائه پیشنهاد یا جستجوی دستی) ، امکان استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف را برای کاربر فراهم می‌کند.

۱- ارائه پیشنهاد

با لمس کردن Search Bar، به سرعت وارد بخش جست‌وجو خواهید شد. در پایین نوار جست‌وجو، اپلیکیشن‌های برتر، بسته به موقعیت مکانی به نمایش در خواهد آمد. در این بخش می‌توانید اپلیکیشن‌هایی که از طریق «اپ گالری هواوی» در دسترس بوده و در کشور شما محبوب هستند را مشاهده کنید.

اپلیکیشن Petal Search هواوی

در صورتی که قصد دارید یک اپلیکیشن پیشنهادی را نصب کنید تنها کافی است گزینه Install را لمس کرده تا به AppGallery هدایت شوید. با مراجعه به این فروشگاه نرم افزاری، امکان دانلود اپلیکیشن فراهم خواهد شد.

۲- جستجوی دستی

از آنجایی که تمام اپلیکیشن‌های مورد نظر کاربر در اپ گالری موجود نیست، می‌توانید از نوار جست‌وجو جهت پیدا کردن اپلیکیشن‌های دیگر استفاده کنید. جست‌وجوی دستی، از فضای وب برای پیدا کردن و نصب اپلیکیشن‌ها از وب‌سایت‌های رسمی یا دیگر منابع معتبر مانند Apkpure، Aptoid و… استفاده می‌کند.

برای دانلود اپلیکیشن‌ها با استفاده از Petal Search، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. نوار جست‌وجو یا همان Search Bar را لمس کرده و نام اپلیکیشن (به عنوان مثال WhatsApp) را وارد کنید.
  2. نتایج جست‌وجو را مشاهده کنید.
  3. گزینه Install را لمس کنید (در این حالت به وب‌سایت مربوطه هدایت خواهید شد تا بتوانید فایل Apk را دانلود و نصب کنید).
  4. گزینه Download Now را لمس کنید.
  5. دانلود اپلیکیشن را با لمس گزینه Confirm تأیید کنید.
  6. به محض اتمام دانلود، اپلیکیشن به طور خودکار به مرحله نصب وارد خواهد شد.

این دستورالعمل، برای دانلود از Apkpure یا دیگر وب‌سایت‌ها، مشابه خواهد بود و تنها نیاز است تا گزینه دانلود را لمس کنید.

در صورتی که اپلیکیشن، دانلود شده اما نصب نمی‌شود، به این نکته توجه کنید که در Petal Search ممکن است در برخی از دستگاه‌های قدیمی‌تر، نصب اپلیکیشن بلافاصله پس از اتمام دانلود انجام نشود. این اتفاق می‌تواند به دسترسی‌های داده شده توسط کاربر مربوط باشد. در این صورت، کاربر می‌تواند با مراجعه به نرم افزار مدیریت فایل (File Manager)‌ گوشی خود، اپلیکیشن را به طور دستی نصب کند.

فعال‌سازی ویجت Petal Search روی صفحه اصلی

به منظور ایجاد ویجت اپلیکیشن پتال سرچ برای دسترسی آسان، کافی است مراحل زیر را طی کنید:

  1. به صفحه اصلی (Home Screen) گوشی خود مراجعه کنید.
  2. صفحه را لمس کرده و انگشت خود را روی صفحه نگه دارید.
  3. گزینه Widget را انتخاب کنید.
  4. از گزینه‌های ارائه شده در بخش ویجت، Petal Search را انتخاب کنید. برای این کار شاید نیاز باشد که پیمایش به سمت راست یا چپ انجام دهید تا برنامه را مشاهده کنید.
  5. ویجت را لمس کرده تا آن را به صفحه اصلی گوشی اضافه کنید. در صورتی که صفحه فعلی شما جای خالی ندارد، با لمس و نگه‌داشتن انگشت، ویجت را به صفحه دیگری منتقل کنید.
این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*