گلکسی واچ 3 گلکسی بادز لایو TWS

گلکسی واچ 3 و گلکسی بادز لایو TWS ماه آینده معرفی می‌شوند

انتظار می‌رفت که گلکسی واچ 3 و گلکسی بادز لایو TWS در ۱۵ مرداد معرفی شوند؛ اما به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد کمی زودتر اقدام به رونمایی از آن‌ها کند.

براساس گزارش‌های اخیر، سامسونگ قصد دارد از نام گلکسی واچ 2 صرف نظر کند و ساعت هوشمند بعدی خود را با نام گلکسی واچ 3 وارد بازار کند. دلیل چنین تصمیمی، جلوگیری از اشتباه گرفتن محصول جدید با ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 است که در گذشته معرفی شده است. طبق شایعات قبلی، انتظار داشتیم تا گلکسی واچ 3 در رویداد مشترک آنلاین همراه با گلکسی فولد 2 و گلکسی نوت 20 در ۱۵ مرداد معرفی شود. اما اکنون گزارشی جدید از SamMobile اذعان دارد که رویداد مذکور تنها مختص به پرچمداران جدید سامسونگ خواهد بود و گلکسی واچ 3 در کنار ایرفون گلکسی بادز لایو TWS در ماه آینده‌ی میلادی معرفی خواهد شد.

گلکسی واچ 3

متاسفانه منبع خبر، اطلاعاتی پیرامون تاریخ دقیق معرفی محصولات جدید سامسونگ منتشر نکرده است. همچنین اشاره شده است که فروش ساعت هوشمند و هدفون بی‌سیم جدید سامسونگ همزمان با مراسم رونمایی از گلکسی نوت 20 و فولد 2، شروع خواهد شد. طبق شایعات، گلکسی واچ 3 در دو نسخه‌ی ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری عرضه خواهد شد. یکی از تاییدیه‌های اخیر NTBC نیز نشان می‌دهد که حداقل یکی از نسخه‌های ساعت مذکور، مجهز به اتصال LTE است. سایر مشخصات احتمالی آن شامل GPS داخلی، تا ۵ متر مقاومت در برابر آب، گوریلا گلس DX و استاندارد نظامی 810G می‌شود.

در سوی دیگر جزئیات و مشخصات احتمالی گلکسی بادزهای جدید در هاله‌ای از ابهام قرار دارد؛ اگرچه می‌دانیم که ظاهر آن شبیه لوبیایی شکل خواهد بود. شایعات قبلی اشاره داشتند که سامسونگ قصد دارد نام گلکسی بادز ایکس را برای ایرفون جدید خود انتخاب کند و آن را به عنوان نسل جدید Gear IconX رونمایی کند. اکنون به نظر می‌رسد نظر سامسونگ پیرامون نام‌گذاری محصول جدید این شرکت، تغییر کرده است و گلکسی بادز لایو TWS نام احتمالی آن خواهد بود.

گلکسی بادز لایو TWS

در حال حاضر هدفون‌های کاملاً بی‌سیم سامسونگ شامل گلکسی بادز و گلکسی بادز پلاس می‌شود؛ اگرچه قبل از دو محصول گفته شده، سامسونگ هدفون Gear IconX را نیز به بازار عرضه کرد. نسل قبلی گلکسی بادزهای سامسونگ در سال گذشته و با مشکلات فراوان از جمله عدم وجود قابلیت حذف نویز فعال در میکروفون، وارد بازار شدند. اما نسل کنونی در سال جاری و با باتری بهتر و میکروفون بازآرایی شده، معرفی شد اما همچنان از ویژگی حذف نویز فعال بی‌بهره است. به همین دلیل انتظار داریم کره‌ای‌ها، قابلیت مذکور را در گلکسی بادز لایو TWS قرار دهند.

قطعاً در هفته‌های آینده اخبار و گزارش‌های بیشتری پیرامون گلکسی واچ 3 و گلکسی بادز لایو TWS به گوش خواهد رسید که حتماً توسط گجت نیوز پوشش داده می‌شود.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*