گوشی ال جی Velvet

نگاه نزدیک ویدیویی به گوشی ال جی Velvet

در نگاه نزدیک ویدیویی به گوشی ال جی Velvet با مهمترین امکانات و فاکتورهای طراحی این محصول آشنا خواهیم شد تا ببینیم طبق ادعای ال جی، آیا این گوشی میان رده اندرویدی می‌تواند رقبای قدرتمند خود را کنار بزند یا خیر.

ال جی ولوت – LG Velvet جدای از این که حضور مجدد ال جی در بازار پرچمداران اقتصادی اندرویدی را نوید می‌دهد، قصد دارد یک شعار مهم را فریاد بزند و آن هم این است که سیاست‌های این برند کره‌ای در بازار موبایل سرانجام قرار است تغییر کند. ال جی بسیاری از محصولات درجه یک در دنیای لوازم خانگی و قطعات الکترونیکی را تولید می‌کند، اما در بازار اسمارت فون ها، آنها نتوانسته‌اند درخور اعتبار این برند کره‌ای عمل کنند.

حالا گوشی ال جی Velvet آمده است تا این موضوع را تغییر دهد و آغازگر مسیری باشد که مسئولان ال جی مدعی هستند منجر به تغییر سیاست‌های کلان آنها در بازار موبایل خواهد شد و دیگر قرار نیست شاهد جنگ محصولات این کمپانی با پرچمداران و گوشی های اندرویدی استاندارد بازار باشیم. پس اگر شما هم احتمالا اسمارت فون مخملی جدید ال جی را به عنوان یکی از گزینه‌های لیست خرید موبایل خود در آینده یادداشت کرده‌اید، در نگاه نزدیک ویدیویی اختصاصی گجت نیوز با ما همراه باشید تا مهمترین ویژگی‌های طراحی، عملکرد دوربین، تغییرات رابط کاربری کیفیت پنل P-Oled و البته نمایشگر ثانویه‌ی این محصول را بررسی کنیم:

ویدیوی نگاه اولیه به گوشی ال جی Velvet 

در ضمن فراموش نکنید که مطلب بررسی و نگاه اولیه‌ی گجت نیوز به گوشی جدید ال جی را هم مشاهده کنید تا جزئیات بیشتری از عملکرد، طراحی ظاهری و قابلیت‌های LG Velvet در میدان عمل به دست بیاورید. بررسی اولیه‌ی این محصول در دفتر ال جی در تهران انجام گرفته و طبق گفته‌ی مسئولان شرکت، عرضه‌ی رسمی محصول در ایران پس از لانچ رسمی آن در خاورمیانه و با پردازنده‌ی اسنپدراگون 845 که به جای اینترنت 5G، از اینترنت 4G پشتیبانی می‌کند، انجام خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. به نظر من ال جی کوشی هاش خیلی خوبه و قیمت هاش ام مناسبه