هواوی انجوی 20 پرو

هواوی انجوی 20 پرو با تراشه دیمنسیتی 800 در راه است

گوشی هواوی انجوی 20 پرو – Huawei Enjoy 20 Pro دومین گوشی هواوی با تراشه دیمنسیتی 800 مدیاتک خواهد بود. پیش از این انجوی زد 5 جی نیز با همین چیپست معرفی شده بود.

طبق شایعات منتشر شده گوشی هواوی انجوی 20 پرو قرار است با تراشه دیمنسیتی 800 به بازار عرضه شود. چند هفته قبل هواوی رسما اعلام کرد که از چیپست‌های شرکت مدیاتک در محصولات آینده خود استفاده خواهد کرد. چند روز بعد هم اولین گوشی هواوی با تراشه Dimensity 800 معرفی شد. گوشی انجوی زد 5 جی اولین گوشی هواوی با نسل جدید چیپست‌های MediaTek بود. اما اینطور که به نظر می‌رسد همکاری هواوی و مدیاتک تازه آغاز شده است و باید منتظر گوشی‌های بیشتری از برند Huawei با تراشه‌های مدیاتک باشیم.

هواوی انجوی 20 پرو

مشخصات گوشی هواوی انجوی 20 پرو

به تازگی وبلاگ‌نویس معروف چینی که با نام مستعار Digital Chat Station در شبکه اجتماعی Weibo فعالیت می‌کند، اطلاعاتی از گوشی آینده هواوی را فاش کرده است. طبق اطلاعات منتشر شده گوشی جدید هواوی قرار است با تراشه دیمنسیتی 800 مدیاتک و پشتیبانی از فناوری 5G عرضه شود. علاوه بر این انجوی 20 پرو دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژ سریع 22/5 وات نیز خواهد بود.

هواوی انجوی 20 پرو

اطلاعات بیشتری از مشخصات Enjoy 20 Pro فاش نشده است. البته تا همین جا هم این گوشی مشخصاتی مشابه با گوشی Enjoy Z 5G دارد. هواوی پیش از این هم اسمارت فون‌هایی با مشخصات مشابه اما طراحی و بدنه متفاوت عرضه کرده است. به نظر می‌رسد که Enjoy 20 Pro قرار است همان انجوی زد ولی در لباس جدیدی باشد. پیش از این هم اخبار و شایعاتی از گوشی هواوی انجوی 20 پلاس به بیرون درز کرده بود. هنوز زمان معرفی گوشی جدید هواوی مشخص نیست اما به احتمال بسیار زیاد دو گوشی سری انجوی 20 همزمان با هم معرفی و عرضه می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خدای من تو فقط پیشرفت هواوی رو ببین
    تا چند سال دیگه فقط هواوی میمونه و تمام