قاب‌های آیفون 11

قاب‌های آیفون 11 به همراه بندهای اپل واچ در رنگ‌های جدید معرفی شدند

قاب‌های آیفون 11 و بندهای اپل واچ در رنگ‌های جدید و مخصوص تابستان، توسط اپل عرضه شدند. دارندگان آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرومکس می‌توانند از قاب‌های جدید استفاده کنند.

اپل به تازگی رنگ‌های جدیدی از قاب‌های آیفون 11 را برای هر سه نسخه سری iPhone 11 عرضه کرده است. در کنار آن‌ها نیز رنگ‌های جدیدی از بندهای مخصوص اپل واچ نیز عرضه شده است.

قاب‌های آیفون 11 در رنگ‌های جدید و شیک

دارندگان گوشی‌های آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرومکس از همین حالا می‌توانند قاب‌های سیلیکونی اپل را در رنگ‌های جدید و جذاب خریداری کنند. قاب سیلیکونی جدید اپل در سه رنگ کف دریا (Seafoam)، ویتامین سی (Vitamin C) و آبی کتانی (Linen Blue) عرضه شده‌اند. رنگ‌های جدید قاب Apple با قیمت 39 دلار در آمریکا، 55 دلار در کانادا، 45 یورو در اروپا و 45 پوند در انگلستان عرضه می‌شود. این قاب‌ها از فروشگاه اینترنتی اپل نیز قابل خریداری هستند.

دارندگان اپل واچ نیز می‌توانند در گرمای تابستان از بندهای جدید ساعت هوشمند اپل استفاده کنند. بندهای جدید اپل واچ در چهار رنگ عرضه می‌شوند. سه رنگ آن‌ها مشابه رنگ‌های جدید قاب‌های سیلیکونی iPhone 11 هستند. اما بندهای جدید اپل واچ دارای رنگ خاکستری ساحلی نیز هستند که به رنگ ماسه‌های ساحل است. بندهای جدید Apple Watch کمی گران‌تر از قاب‌های iPhone هستند. این بندها در آمریکا 49 دلار، در کانادا 59 دلار، در اروپا 49 یورو و در انگلستان 49 پوند قیمت دارند. بندهای جدید اپل واچ با تمام سری‌های این ساعت هوشمند سازگاری دارد. البته باید دقت کنید که اندازه مناسب را تهیه کنید. رنگ‌های جدید بند اپل واچ نیز هم اکنون برای فروش در سایت شرکت اپل موجود هستند. تنها چند روز دیگر تا شروع تابستان باقی مانده است اما از همین الان می‌توانید با تهیه قاب‌ها و بندهای جدید اپل به پیشواز تابستان گرم بروید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. رنگ ابی کاربنی اش خیلی خوبه