کنترلر ریزر کیشی

نسخه‌ی اندرویدی کنترلر بازی ریزر کیشی به بازار عرضه شد

تحویل کنترلر بازی ریزر کیشی به خریداران شروع شده است؛ اما آیا قابلیت‌های آن می‌تواند دلیلی برای قیمت بالا باشد؟

اولین بار در ابتدای سال میلادی جاری شاهد معرفی کنترلر بازی ریزر کیشی برای دستگاه‌های مبتنی بر اندروید بودیم. اکنون عرضه‌ی دستگاه مذکور شروع شده و سفارش‌های خریداران در حال تحویل است. کنترلر کیشی می‌تواند از طریق درگاه USB-C به طیف وسیعی از دستگاه‌های اندرویدی متصل شود و تجربه‌ی مناسبی در بازی‌های مخصوص گوشی‌های هوشمند را در اختیار کاربران قرار دهد. ریزر گفته است در تابستان امسال، نسخه‌ی دیگری از محصول جدید خود را برای آیفون‌ها نیز عرضه خواهد کرد.

کنترلر ریزر جانگل کت

کنترلر بازی ریزر کیشی در دستگاه‌های اندرویدی از USB-C استفاده می‌کند تا به گفته‌ی سازنده، میزان لگ ورودی به حداقل برسد. در آزمایش‌های انجام شده نیز، ثابت شده است کلید‌های دستگاه می‌توانند با سرعت بالایی، فرمان‌های کاربر را به گوشی منتقل کنند. کیفیت ساخت دستگاه نیز مانند سایر محصولات ریزر، بالا به نظر می‌رسد و برخلاف برخی رقبای خود مانند موتورولا گیم‌پد، از کلیدهای بزرگ استفاده می‌کند.

کنترلر ریزر رایجو

البته کنترلر Kishi اولین محصول Razer برای گیمرهای موبایل محسوب نمی‌شود و این شرکت در گذشته نیز محصولاتی برای آن‌ها، عرضه کرده است. برای مثال می‌توان به کنترلر رایجو – Raiju اشاره کرد که همانند یک دسته‌ی کنسول بازی محسوب می‌شود و گوشی روی قسمت بالایی آن قرار می‌گیرد. کنترلر Junglecat نیز عضو دیگری از خانواده‌ی کنترلرهای ریزر است که به جای اتصال USB-C، از بلوتوث بهره می‌برد و در حالت جدا از گوشی نیز می‌توان از آن استفاده کرد. در نهایت کنترلر کیشی در ایالات متحده حدود ۸۰ دلار قیمت خواهد داشت و کاربران اروپایی نیز باید حدود ۹۰ یورو برای نسخه‌ی اندرویدی محصول، هزینه کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. جون میده با اینا فقط پابجی بازی کنی و کانتر