گوشی گلکسی اس 21

گوشی گلکسی اس 21 با نمایشگرهای سامسونگ عرضه می‌شود

گوشی گلکسی اس 21 سامسونگ – Samsung Galaxy S21 قرار بود با نمایشگرهای شرکت چینی BOE تولید شود. اما نمایشگرهای BOE نتوانستند تست‌های سامسونگ را با موفقیت پشت سر بگذارند.

گوشی گلکسی اس 21 با نمایشگرهای سامسونگ دیسپلی عرضه می‌شود. چند هفته قبل خبری منتشر شد مبنی بر اینکه سامسونگ قصد دارد برای اولین بار وظیفه تولید پنل‌های صفحه نمایش Galaxy S21 را به شرکت دیگری به جز سامسونگ دیسپلی محول کند. سامسونگ تصمیم داشت برای کاهش هزینه‌های تولید گوشی‌های سری اس 21، از پنل‌های اولد ارزان قیمت شرکت چینی BOE استفاده کند.

گوشی گلکسی اس 21 سامسونگ

استفاده از پنل‌های سامسونگ دیسپلی در گوشی گلکسی اس 21

با توجه به اینکه شرکت سامسونگ جزو بزرگ‌ترین تولیدکنندگان پنل‌های نمایشگر در جهان است، تصمیم سامسونگ کمی عجیب به نظر می‌رسید. طرفداران سامسونگ هم از جایگزینی پنل‌های بسیار باکیفیت این شرکت با پنل‌های چینی ارزان‌تر ناراحت بودند. به هرحال احتمالا هیچ وقت چنین اتفاقی نمی‌افتد و پرچمداران سامسونگ همچنان با نمایشگرهای سامسونگ دیسپلی عرضه می‌شوند. چرا که پنل‌های شرکت BOE نتوانستند از آزمون‌های سامسونگ سر بلند بیرون بیایند.

گوشی گلکسی اس 21 سامسونگ

اخباری که به تازگی منتشر شده است، نشان می‌دهد که پنل‌های اولد شرکت BOE در تست‌های سامسونگ رد شدند و حتی نتوانستند از اولین مرحله آزمون‌های سخت گیرانه سامسونگ هم با موفقیت عبور کنند. این در حالی است که پیش از این شایعه شده بود شرکت BOE قرار است پنل‌های اولد 6/67 اینچی و 90 هرتز را برای گلکسی اس 21 تولید کند. بنابر این به احتمال بسیار زیاد این اتفاق هیچ وقت رخ نخواهد داد و سامسونگ همچنان از پنل‌های باکیفیت خود استفاده خواهد کرد.

گوشی گلکسی اس 21 سامسونگ

پنل‌های اولد شرکت چینی BOE با قیمت مناسبی که دارند حسابی شرکت‌های تولیدکننده تلفن همراه را وسوسه کرده‌اند. اما ظاهرا پنل‌های BOE به شدت بی کیفیت هستند. اپل نیز تصمیم داشت تا از پنل‌های اولد BOE در مدل‌های ارزان قیمت گوشی‌های سری آیفون 12 استفاده کند. اما پنل‌های اولد BOE در آزمون‌های اپل هم شکست خوردند. حالا سامسونگ و ال جی تامین کننده نمایشگرهای خانواده آیفون 12 خواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. امید وارم کیفیت ساخت اش خوب باشه

  2. از سامسونگ بعید نیست که یکی در میون از پنل های Boe بزنه تو خط تولید و بفرسته بازار. آخه کمپانی که تو اوج سودآوری هس دیگه چه کاهش هزینه هایی، مگه ضرر ده هس که میخواد هزینه هاش رو کاهش بده؟!