Xiaomi Mi Band 5

شیائومی می بند 5 با امکانات خواستنی و قیمت باورنکردنی معرفی شد

دستنبد شیائومی می بند 5 – Xiaomi Mi Band 5 در دو نسخه معمولی و NFC از راه رسید. این گجت در رنگ‌های متنوعی قابل سفارش است و مطابق معمول، قیمت مناسبی دارد.

وقتی به بزرگ‌ترین رقیب اپل در بازار گجت های پوشیدنی فکر می‌کنیم، شاید ابتدا نام سامسونگ، هواوی و Fitbit به ذهن برسد؛ اما خطر اصلی از جانب شیائومی است که محصولاتش روی آمار فروش تمام برندهای ذکر شده، سایه می‌اندازند. این کمپانی حتی با نام خود، ساعت هوشمند عرضه نمی‌کند؛ در عوض روی دستبندهای فیتنس ارزان قیمت تمرکز کرده که تازه‌ترین آن‌ها، شیائومی می بند 5 نام دارد.

شیائومی می بند 5

سال گذشته، می بند 4 با قیمت 25 دلار وارد بازار شد و بهای مدل جدید نیز در همین حدود است. در واقع، نسخه معمولی می بند 5 با قیمتی معادل 27 دلار (189 یوان) به فروش می‌رسد. نسخه دیگری هم هست که برای پرداخت مالی از NFC پشتیبانی می‌کند و 32 دلار (229 یوان) قیمت دارد. البته مانند نسل‌های قبلی، هنوز صحبتی از عرضه جهانی این دستبند تناسب اندام نیست.

مشخصات دستبند شیائومی می 5 بند

نمایشگر 1.1 اینچی گجت از نوع آمولد است و وضوح 294 در 126 پیکسل دارد. این را قیاس کنید با محصولی مانند گارمین ویوو اسمارت 4 که نمایشگری کوچک‌تر با رزولوشن پایین‌تر دارد؛ اما قیمتش 130 دلار است.

شیائومی می بند 5 مانند رقیب غربی خود، می‌تواند ضربان قلب کاربر را اندازه‌گیری و روی خواب او نظارت کند. همچنین طراحی ضد آب و عمر باتری طولانی دارد. حتی شارژدهی 14 روزه دستبند شیائومی، دو برابر Vivosmart 4 است.

یازده حالت ورزشی حرفه‌ای هم در Xiaomi Mi Band 5 گنجانده شده تا اطلاعات به بهترین شکل جمع‌آوری شود. این ردیاب سلامت برای بانوان نیز امکانات ویژه‌ای دارد که نظارت روی چرخه قاعدگی و تخمک‌گذاری آن‌ها را ممکن می‌سازد. به لطف بدنه پلاستیکی و وجود بندهای رنگارنگ از جنس TPU (پلی یورتان ترموپلاستیک)، وزن گجت هم فقط 12 گرم است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. قیمت اش بالاست

  2. چه امکانات خوب و فوق العاده ای دارن

  3. ۱۳۰ دلار چه خبره
    خیلی زیاده که