بایواستار

ماینرهای جدید بایواستار با قدرت بسیار بالا معرفی شدند

بایواستار به تازگی سیستم‌های ماینر جدیدی به نام iMiner را روانه بازار کرده که منحصرا برای استخراج ارزهای رمزپایه طراحی شده‌اند.

این سیستم‌های جدید به کارت‌های گرافیک سری RX 500 شرکت AMD در قابی شبیه به یک دستگاه سرور با رنگ «مشکی فضایی» مجهز شده‌اند. بایواستار، سیستم‌های جدید خود را «شیک و با استفاده آسان» می‌داند و از همین رو، از یک فرد جوان با ظاهر مرتب برای تصویر تبلیغاتی خود استفاده کرده است.

بایواستار

سیستم‌های جدید بایواستار، قابی به رنگ «مشکی فضایی» یا اصطلاحا “Space Black” داشته و در داخل آنها، تمام سخت افزارهای مورد نیاز برای استخراج پول های دیجیتالی مختلفی همچون ETH، ETC، XMR و ZEC و … را می‌توان پیدا کرد. در سیستم‌های سری iMiner کمپانی بایواستار از مادربوردهایی بزرگ با اسلات‌های توسعه 9+12 استفاده شده است تا نصب فیزیکی تعداد زیادی کارت گرافیک بر روی آنها امکان‌پذیر باشد. این سیستم همچنین از پردازنده‌های شرکت اینتل، رم‌های DDR4، حافظه حالت جامد، یک منبع تغذیه قدرتمند و البته نرم افزار اضافی Mining Doctor بهره می‌برد. هدف اصلی بایواستار، طراحی این سیستم‌ها به گونه‌ای است که کاربر به محض روشن کردن دستگاه، قادر به استفاده از دستگاه باشد.

بایواستار

بایواستار، در مجموع سه دستگاه ماین را معرفی کرده است: A564X12، A578X6 و A578X8D. قدرت این دستگاه‌ها بسته به سخت افزار مورد استفاده در آنها کاملا متفاوت است. به عنوان مثال، دو دستگاه A564X12 و A578X6 از مادربورد TB250-BTC Pro بایواستار با 12 اسلات توسعه PCIe و پشتیبانی از 12 کارت گرافیک به صورت هم‌زمان قدرت می‌گیرند. این مادربورد قدرتمند بر اساس چیپست B250 طراحی شده است و بایواستار ادعا می‌کند که محصول آن کاملا پایدار است.

اسلات‌های این مادربورد به گونه‌ای طراحی شده‌اند که علاوه بر استفاده از رایزرهای کارت گرافیک، از نوسان برق نیز جلوگیری شود. در این مادربورد همچنین می‌توان دو کانکتور molex و دو کانکتور کانکتور برق 4 پین PCIe 12v را برای مدیریت مصرف برق کارت‌های گرافیک پیدا کرد.

بایواستار

سیستم A578X8D از جدیدترین مادربورد بایواستار برای ماینینگ یعنی TB250-BTC D+ استفاده می‌کند. اگرچه مادربورد D+ فقط 8 اسلات توسعه PCIe را در اختیار کاربران می‌دهد، اما این اسلات‌ها با طول کامل بوده و نیاز استفاده از رایزرهای کارت گرافیک را برطرف می‌کنند که همین موضوع باعث صرفه‌جویی در هزینه و زمان خواهد شد. این مادربورد، مجموعا 16 کانکتور برق 6 پین PCIe دارد تا مشکلی از بابت تامین نیروی برق مورد نیاز وجود نداشته باشد.

تمام محصولات جدید بایواستار به 4 گیگابایت حافظه رم DDR4 (بوردهای D+ از اسلات‌های SO-DIMM استفاده می‌کنند) و پردازنده دو هسته‌ای اینتل Celeron 3930 با فرکانس کاری 2.9 گیگاهرتز و مصرف برق 51 وات مجهز شده‌اند. دو سیستم A564X12 و A578X6 از حافظه حالت جامد 90 گیگابایتی قدرت می‌گیرند، در حالی که A578X8D حافظه‌ای 120 گیگابایتی دارد.

در سیستم ماینر A564X12 بایواستار، از 12 کارت گرافیک 4 گیگابایتی RX560 شرکت AMD به همراه سیستم عامل ethOS به صورت پیش‌فرض استفاده شده است تا قدرت دستگاه به تقریبا 148 مگاهَش بر ثانیه برسد. قدرت مورد نیاز محصول جدید بایواستار نیز از طریق یک منبع تغذیه 1200 واتی با طراحی ریلی و 5 فن مختلف برای جریان پیدا کردن هوا تامین می‌شود.

در آن سو نیز سیستم ماینر A578X6 از 6 کارت گرافیک 8 گیگابایتی RX570 (همراه با رایزرهای مورد نیاز)، سیستم عامل ethOS و توان 165 مگاهشی قدرت می‌گیرد. این سیستم هم منبع تغذیه 1300 واتی با 5 فن برای گردش هوا دارد.

در مورد سیستم پرچمدار A578X8D، کاربران باید در انتظار 8 کارت گرافیک 8 گیگابایتی RX570 و یک منبع تغذیه 1600 واتی برای استخراج پول‌های دیجیتالی باشند. این مدل می‌تواند به حداکثر هش ریت 220 مگاهش بر ثانیه (5 درصد کمتر یا بیشتر) دست پیدا کند. به بیان دیگر، A578X8D به کاربران اجازه می‌دهد تا ارزهای رمزپایه را با حداکثر سرعت ممکن استخراج کنند. برای خنک‌سازی این سیستم بزرگ نیز از مجموعا 7 فن، 4 فن برای انتقال هوا به داخل و سه فن خارج کردن هوای گرم، استفاده می‌شود.

متاسفانه هنوز قیمت و زمان عرضه این سیستم‌های جدید اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود در آینده نزدیک شاهد عرضه این محصولات به بازار باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. کاش ایران ام ‌توی این برنامه ها توسعه پیدا میکردن

  2. قیمت اش چقدر هست ؟؟