جک ایکس 4

جک ایکس 4 ؛ مشخصات و امکانات جدیدترین کراس‌اوور جک

جک ایکس 4 به عنوان جدیدترین کراس اوور جک محسوب می‌شود که از زبان طراحی جدید این خودروساز چینی بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت چینی جک جدیدترین کراس اوور خود را با نام جک ایکس 4 در ماه ژوئن 2020 به صورت رسمی به بازار چین عرضه خواهد کرد. از ویژگی برجسته این خودرو می‌توان به زبان طراحی کاملا جدید آن اشاره کرد که در هیچ یک از محصولات قبلی جک شاهد آن نبوده‌ایم. در ادامه قصد داریم شما را با این کراس اوور چینی آشنا کنیم.

مشخصات جک ایکس 4

جک ایکس 4

در نمای جلو این خودرو شاهد یک جلوپنجره نواری باریک با تریم کرومی هستیم که چراغ‌های باریکی به آن متصل است. هرچند این چراغ‌های باریک دی‌لایت محسوب می‌شوند و چراغ‌های اصلی کمی پایین‌تر در دو طرف ورودی‌های هوای بزرگ بین سپر قرار دارند.

جک ایکس 4

از ویژگی‌های نمای جانبی این کراس اوور جدید جک می‌توان به روکش‌های پلاستیکی اطراف دهانه گلگیرها و بخش پایینی درها، دو خط کمر با جهت حرکت مخالف یکدیگر، ستون‌های B و C مشکی‌رنگ برای ایجاد طرح سقف شناور اشاره کرد.

جک ایکس 4

در نمای عقب شاهد چراغ‌های افقی باریکی هستیم که یک نوار LED آنها را به یکیدیگر متصل کرده و با فرم جلوپنجره و دی‌لایت‌های جلو تقارن مناسبی دارند. به طور کلی طول جک ایکس 4 دارای 4410 میلی‌متر، عرض آن 1800 میلی‌تر و ارتفاع آن نیز 1660 میلی‌متر است. این خودرو چینی با چنین ابعادی در ردیف کراس اوورهای کامپکت قرار دارد و همچنین فاصله محوری آن 2620 میلی‌متر اعلام شده است.

جک ایکس 4

طراحان برای کابین این خودرو جدید از طرح رنگ تمام مشکی استفاده کرده‌اند و بخش‌های مختلفی نیز دارای تزیین کرومی هستند. از سایر ویژگی‌های کابین این محصول جدید جک می‌توان به یک LCD در میانه صفحه آمپر، صفحه‌نمایش مرکزی 10.25 اینچی برای سیستم اطلاعاتی سرگرمی و غربیلک فرمان سه پره چندمنظوره اشاره کرد.

جک ایکس 4

جک ایکس 4 از موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر توربو بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 150 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن‌متری را به تولید برساند. همچنین این پیشرانه دارای استانداردهای آلایندگی CN-6b است. قدرت تولید شده از این موتور توسط گیربکس 6 سرعت دستی و CVT به چرخ‌ها منتقل خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ظاهرش و دوست دارم خیلی خشنه😍😎