سیستم مورد نیاز بازی Kena: Bridge of Spirits

سیستم مورد نیاز بازی Kena: Bridge of Spirits

شما در ادامه می‌توانید مشخصات فنی سیستم مورد نیاز بازی Kena: Bridge of Spirits را مطالعه کنید. این بازی جذاب در جریان رونمایی از پلی استیشن 5، معرفی شده بود.

سیستم مورد نیاز بازی Kena: Bridge of Spirits نسبتا متعادل است اما اگر بخواهید بازی را با بالاترین تنظیمات گرافیکی اجرا کنید، به سخت افزار قدرتمندی نیاز خواهید داشت.

در مراسم رونمایی از پلی استیشن 5، عناوین جذاب تازه‌ای به نمایش گذاشته شدند که در میان آن‌ها، بازی Kena توانست توجهات بسیاری از بازی دوستان را به سوی خود جلب کند. این بازی ماجراجویی مستقل، داستان یک دختر کوچک را روایت می‌کند که باید ارواح کوچک گمشده را از دست هیولاها نجات دهد. هر کدام از این ارواح، قابلیت‌های مختلفی دارند که می‌توانید در بازی به کار بگیرید؛ آن‌ها حتی می‌توانند اشیا را حمل کنند. سیستم مورد نیاز بازی را در ادامه مطالعه کنید.

سیستم مورد نیاز بازی Kena: Bridge of Spirits

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Kena: Bridge of Spirits

– سیستم عامل: ویندوز 7 / 8.1 / 10 (نسخه‌های 64 بیتی)
– پردازنده: اینتل Core i3-3220 / ای ام دی FX-6100
– حافظه رم: 8 گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 650 / ای ام دی Radeon HD 7750
– فضای هارد دیسک: 25 گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: نسخه 11

سیستم پیشنهادی بازی کینا: پل ارواح

– سیستم عامل: ویندوز 7 / 8.1 / 10 (نسخه‌های 64 بیتی)
– پردازنده: اینتل Core i7-6700K / ای ام دی Ryzen 7 1700
– حافظه رم: 16 گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GTX 1070 / ای ام دی RX Vega 56
– فضای هارد دیسک: 25 گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: نسخه ۱۱

همان طور که مطالعه کردید، حداقل سیستم مورد نیاز بازی تقریبا ایده آل است و اکثر بازیکنان توانایی اجرای آن را دارند اما سیستم پیشنهادی بازی بالا بوده و حداقل به یک کارت گرافیک GTX 1070 نیاز خواهید داشت. این بازی در واقع یکی از اولین عناوین نسل جدید است و می‌توان از این پس انتظار داشت که اکثر آثار برای اجرا به حداقل 16 گیگابایت رم نیاز داشته باشند؛ چنانچه دیگر عناوین اخیر همانند نسخه ریمستر Saints Row: The Third یا شبیه ساز پرواز مایکروسافت نیز برای اجرا به شکلی مطلوب، به مقدار رم مشابه نیازمند بوده‌اند.

سیستم مورد نیاز بازی Kena: Bridge of Spirits

این بازی اکشن ماجراجویی داستان محور، توسط استودیوی امبر لب (Ember Lab) ساخته شده و در همین مدت کوتاه، به دلیل سبک گرافیکی خاص و شخصیت‌های جذابی که دارد، توانسته مورد توجه بازی دوستان قرار بگیرد.

بازی کینا برای پلی استیشن 4 هم عرضه می‌شود و نسخه رایانه‌های شخصی آن از طریق فروشگاه اپیک گیمز، در اختیار طرفداران قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*