سیستم مورد نیاز بازی تورچ لایت 3

سیستم مورد نیاز بازی تورچ لایت 3 – Torchlight 3

نسخه دسترسی اولیه بازی Torchlight 3 سرانجام منتشر شد. مشخصات فنی سیستم مورد نیاز بازی تورچ لایت 3 را در ادامه مطالعه کنید.

سیستم مورد نیاز بازی تورچ لایت 3 در مقایسه با قسمت دوم، پیشرفت چشمگیری داشته و حالا از نظر بصری به عناوین روز نزدیک‌تر است.

سومین قسمت از این مجموعه نقش آفرینی محبوب به صورت دسترسی اولیه منتشر شد و هم‌اکنون در پلتفرم استیم در دسترس قرار گرفته است. بازی هنوز کامل نشده و باید ویژگی‌های بیشتری از جمله بخش داستانی به آن اضافه شود. در حال حاضر تنها حداقل سیستم مورد نیاز بازی اعلام شده که در ادامه می‌توانید مطالعه کنید. سیستم پیشنهادی بازی به زودی اعلام می‌شود.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی تورچ لایت 3

– سیستم عامل: ویندوز ۷ / ۸ / ۱۰ (نسخه‌های ۶۴ بیتی)
– پردازنده: چهار هسته‌ای 2.5 گیگاهرتز یا بالاتر
– حافظه رم: 4 گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GeForce 470 GTX / ای ام دی Radeon 6870 HD
– فضای هارد دیسک: 10 گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: نسخه ۱۱

همان طور که مطالعه کردید، سیستم مورد نیاز بازی در مقایسه با آثار روز همانند Gears Tactics یا XCOM: Chimera Squad ضعیف‌تر است اما این مسئله چندان غافل گیر کننده نیست زیرا این مجموعه همیشه به شکلی عرضه شده که توانایی اجرا بر روی سیستم‌های ضعیف‌تر را هم داشته باشد. شما برای اجرای قسمت دوم، به یک پردازنده 2 هسته‌ای و 1 گیگابایت رم نیاز داشتید و تقریبا بر روی هر نوع سیستمی می‌توانستید آن را بالا بیاورید.

سیستم مورد نیاز بازی تورچ لایت 3

متاسفانه تا اینجا، طرفداران از بازی ناراضی هستند زیرا انتظارات آن‌ها برآورده نشده است. تا پیش از این اعلام شده بود که بازی قرار است به صورت رایگان (فری تو پلی) و همراه با قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای منتشر شود اما نسخه فعلی نه تنها رایگان نیست، بلکه حتی بخش داستانی هم ندارد و اکثر طرفداران، این مجموعه را برای بخش داستانی تک نفره آن، دوست دارند. با این حال فراموش نکنید که این نسخه دسترسی اولیه است و هنوز جزئیات زیادی باید به اثر اضافه شود.

این بازی در حال حاضر تنها به صورت آنلاین قابل انجام است اما همان طور که بالاتر ذکر شد، به زودی بخش آفلاین هم به بازی اضافه می‌شود که می‌توانید آن را به صورت تک نفره انجام دهید. البته به یک شخصیت متفاوت نیاز خواهید داشت و شخصیت بخش آنلاین شما در این بخش قابل دسترسی نیست.

نسخه رایانه‌های شخصی بازی Torchlight 3 هم‌اکنون در دسترس است (استیم). این بازی برای کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 نیز منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*