ارسال توییت صوتی

قابلیت ارسال توییت صوتی به نسخه iOS توییتر اضافه شد

توییتر قابلیت ارسال توییت صوتی را به نسخه iOS اپلیکیشن خود اضافه کرد. با این قابلیت شما می‌توانید بدون نیاز به تایپ، توییت‌های صوتی ارسال کنید.

توییتر مشکلات زیادی برای حل کردن دارد و امکانات درخواستی زیادی وجود دارد که هنوز عملی نشده‌اند. اما امروز به‌روزرسانی بزرگی برای نسخه iOS شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده است که قابلیت ویژه‌ای را در خود دارد.

از امروز، کاربران توییتر می‌توانند با صدای خود توییت کنند! با این روش کاربران برای ارسال توییت صوتی هیچ محدودیتی در تعداد کاراکتر ندارند؛ اگرچه توییت کردن با صدای شما نیز تفاوت چندانی در توییت یک نوشته نخواهد داشت. لازم به ذکر است این ویژگی به صورت آزمایشی فعال شده است و این یعنی شاید هنوز در دسترس شما قرار نگرفته باشد. اگر می‌خواهید بررسی کنید که آیا این ویژگی برای شما ارسال شده یا نه، ابتدا باید اپلیکیشن توییتر خود را به‌روز کنید، سپس مراحل زیر را دنبال کنید.

آموزش ارسال توییت صوتی در توییتر

ارسال توییت صوتی

توییتر را اجرا کنید، سپس به بخش ارسال توییت بروید و در صفحه‌ی باز شده روی آیکون جدید امواج ضربه بزنید. بعد از آن عکس پروفایل شما نمایان می‌شود و یک دکمه‌ی ضبط صدا را می‌توانید در زیر آن ببینید. تنها چیزی که نیاز است، فشردن دکمه‌ی شروع ضبط صدا است. پس از آن که ضبط شما تمام شد، انگشتتان را از روی دکمه بردارید تا مجدداً به صفحه ارسال توییت منتقل شوید. درست مانند محدودیت 280 کلمه‌ای در ارسال توییت متنی، شما فقط قادر به ارسال توییت 140 ثانیه‌ای صوتی هستید.

دیگر کاربران می‌توانند توییت ارسال شده‌ی صوتی شما را در تایم لاین اکانت شما ببینند و با ضربه روی عکس، آن را گوش کنند. اگر کاربر آیفون هستید، پخش در یک پنجره‌ی جدید که به پایین تایم لاین می‌چسبد انجام می‌شود. در حال حاضر کاربران محدودی قادر به ارسال این توییت‌های صوتی در نسخه iOS اپلیکیشن Twitter هستند، اما توسعه دهنده متعهد شده است که طی هفته‌های آینده تمام کاربران آیفون و آیپد می‌توانند از این قابلیت بهره‌مند شوند.