نمایشگر گلکسی نوت 20

شایعات را فراموش کنید؛ نمایشگر گلکسی نوت 20 مسطح و 60 هرتزی است

یک افشاگر مورد اعتماد می‌گوید نمایشگر گلکسی نوت 20 سامسونگ – Samsung Galaxy Note 20 مسطح غیر خمیده و با نرخ رفرش حداقلی 60 هرتزی خواهد بود.

سامسونگ در ماه آگوست پیش رو از گوشی‌های سری Galaxy Note 20 رونمایی خواهد کرد. با توجه به توییت تازه‌ای که توسط یکی از افشاگران دنیای فناوری منتشر شده، نباید انتظار مورد خاصی را از نمایشگر گلکسی نوت 20 داشته باشید و آن با نمایشگر مدل پلاس متفاوت خواهد بود.

نمی‌دانم چه فکری می‌کنید. من نمی‌توانم یک گوشی 60 هرتزی را قبول کنم. آن برای من راحت نیست.

UniverseIce@

این افشاگر که با حساب کاربری Ice Universe در توییتر فعالیت می‌کند، فاش شده کرده است که این گوشی به یک نمایشگر مسطح با رزولوشن 1080p و نرخ رفرش معمولی 60 هرتزی مجهز خواهد بود. با در نظر گرفتن استفاده از نمایشگر 120 هرتزی در مدل‌های خانواده گلکسی اس 20، این ذهنیت برای ما به وجود می‌آید که سامسونگ می‌خواهد مشتریان خودش را به سمت خرید گوشی‌های بالارده‌تر و گران قیمت‌ سوق دهد.

من فکر می‌کنم مشخصات جامع آن پایین‌رده‌تر از نوت 10 باشد؛ حداقل نوت 10 از یک نمایشگر منحنی با حاشیه‌های باریک استفاده می‌کند.

UniverseIce@

سامسونگ استراتژی مشابه سال گذشته‌ی خود با دو مدل گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس را امسال نیز تکرار خواهد کرد. نوت 10 معمولی از یک باتری کوچک‌تر، نمایشگر کوچک‌تر با رزولوشن +FHD، رم کم‌تر و حداقل یک دوربین کمتر نسبت به نوت 10 پلاس استفاده می‌کند. اینطور تصور می‌شود که سامسونگ با ارائه‌ی قابلیت‌های بیشتر در مدل پلاس، مشتریان را به سمت خرید آن تشویق می‌کند. همین قضیه در نسل بعدی آن‌ها نیز تکرار خواهد شد،‌ اما حداقل نوت 10 سال گذشته از یک نمایشگر منحنی استفاده می‌کرد.

سامسونگ به خوبی با لبه‌های منحنی انس گرفته است. این را به وضوح می‌توان در گوشی‌های سری گلکسی S20 مشاهده کرد. ما با اطمینان حدس می‌زدیم که همین رویه را می‌توانستیم در سری گلکسی Note 20 نیز مشاهده کنیم، اما حالا یکی از مورد اعتمادترین افشاگران دنیای موبایل می‌گوید نباید منتظر چنین سبک طراحی در مدل معمولی این خانواده باشید.

انتظار می‌رود سامسونگ ماه آگوست امسال و در رویداد Unpacked خودش از گوشی‌های نسل جدید سری نوت پرده برداری کند. اما این دو گوشی تنها محصولات رویداد آنپکد نخواهند بود، گوشی منعطف گلکسی فولد 2 و نسخه 5G گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ را نیز می‌توانیم به همراه سری نوت ملاقات کنیم.