سامسونگ گلکسی اس 7 اج

بررسی ویدیویی گوشی سامسونگ گلکسی اس 7 اج بعد از گذشت چهار سال

گوشی سامسونگ گلکسی اس 7 اج – Samsung Galaxy S7 Edge چهار سال پیش به بازار عرضه شد، اما اکنون می‌خواهیم در یک ویدیو، مشخصات و ویژگی‌های آن را بررسی کنیم.

چهار سال پیش یعنی در ماه مارس سال 2016 میلادی، شرکت سامسونگ گوشی های پرچمدار جدید خود را با نام گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج – Samsung Galaxy S7 Edge رونمایی کرد. مدل استاندارد از نمایشگر کواد اچ دی امولد با ابعاد 5.1 اینچ و تراشه اسنپدراگون 820 بهره می‌برد، اما بیشتر نگاه‌ها به مدل Edge معطوف شد که هم بزرگتر بود و هم لبه‌های خمیده نمایشگر آن باعث شد با یکی از زیباترین گوشی های آن زمان روبه‌رو باشیم.

گلکسی S7 Edge به یکی از بهترین و پرطرفدارترین گوشی های آن زمان بازار تبدیل شد؛ چرا که هم زیبا بود، هم قدرتمند و هم باکیفیت. یکی از ویژگی‌های عالی این گوشی، ‌ضد آب بودن آن است. در آن زمان کمتر گوشی هوشمندی را می‌توانستیم پیدا کنیم که از مقاومت در برابر نفوذ آب بهره ببرد. نمایشگر سوپر امولد گوشی با رزولوشن بالای خود هم زیبا بود، هم از قابلیت همیشه روشن یا Always On برخوردار بود و چیزی در حدود 76.1 درصد پنل جلویی را به خود اختصاص داده که برای چهار سال پیش،‌ رقم بدی نبود.

نمایشگر 5.5 اینچی سوپر امولد با وضوح 2560 در 1440 پیکسل، سیستم عامل اندروید 6 که تا اندروید 8 ارتقا یافت، تراشه 14 نانومتری اسنپدراگون 820 یا اگیزنوس 8890، پردازشگر گرافیکی آدرنو 530 یا Mali-T880 MP12، چهار گیگابایت رم، 32 یا 64 یا 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، بلوتوث 4.2، حسگر اثر انگشت در دکمه هوم جلوی گوشی و باتری 3600 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 15 واتی از دیگر ویژگی‌های گلکسی اس 7 اج به شمار می‌روند.

در ادامه می‌توانید ویدیوی بررسی کامل سامسونگ گلکسی اس 7 اج را در گجت تی وی مشاهده کنید و با مشخصات، امکانات و ویژگی‌های این گوشی محبوب بیشتر آشنا شوید.

ویدیوی بررسی سامسونگ گلکسی اس 7 اج

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. یکی از بهترین هاست
    خیلی خوبه این کوشی

  2. سلام
    اسم بازی که میکردی چی بود؟

  3. این گوشی عالی بود اصلا انگار از دست سامسونگ در رفته بود همچین چیزی

  4. هرکسی اس۷ داره اگه بخاطره دوربین میخواد کوچ کنه به اس۹پلاس یا مخصوصا اس۹ معمولی سخت در اشتباهه

  5. دوربین اس 7 اج فوق العاده س .در حد پرچمدارا یا حتی بیشتر

  6. همیشه به دوربینش افتخار میکنم خیلی عالیه. حتی بعد از دوسال تغییر انچنانی با پرچمدار ۲۰۱۸ نداره

  7. دوربین اس ۷ اج در زمان خودش حداقل یک سال از بقیه جلوتر بود

  8. خیلی خوب میشه تفاوت های ایفون و سامسونگ رو حس کرد

  9. بنظرم قشنگترین طراحی موبایل رو داشت و هنوز هم خوشگله