بی ام و M5 مدل 2021

فیس لیفت بی ام و M5 مدل 2021 معرفی شد

بی ام و M5 مدل 2021 معرفی شد. بی ام و ام 5 در مدل فیس لیفت نسبت به گذشته از لحاظ ظاهری و سطح امکانات ارتقا پیدا کرده است.

شرکت بی ام و به صورت رسمی از مدل فیس لیفت سوپر سدان M5 پرده برداشت. این خودرو اکنون از جلوپنجره و چراغ‌های جلو جدیدی بهره می‌برد. طراحان برای این خودرو گرافیک جدید چراغ‌های عقب با طرح سه بعدی، دیفیوزر اصلاح شده و سپرهای تهاجمی‌تر در نظر گرفتند که تمامی این موارد باعث زیباتر شدن این سوپر سدان آلمانی شده است. بی ام و M5 مدل 2021 اکنون از 5 رنگ بیرونی جدید نظیر خاکستری هاچ و قرمز موتجی متالیک بهره می‌برد و رینگ‌های 20 اینچی جدید نیز به جذابیت آن افزوده است.

مشخصات بی ام و M5 مدل 2021 فیس لیفت

بی ام و M5 مدل 2021

در کابین بی ام و M5 مدل 2021 فیس لیفت شاهد یک نمایشگر بزرگ‌تر 12.3 اینچی برای ارائه سیستم اطلاعات سرگرمی هستیم که اکنون از اندروید اتو نیز پشتیبانی می‌کند. از سایر تغییرات کابین این سوپر سدان آلمانی می‌توان به تغییر طرح تودوزی و ارتقا کنسول مرکزی به همراه دو دکمه جدید اشاره کرد که اکنون دسترسی به تنظیمات و حالت M خودرو آسان‌تر شده است.

بی ام و M5 مدل 2021

این خودرو همانند مدل قبلی از پیشرانه 4.4 لیتری V8 توئین توربو بهره می‌برد که در مدل استاندارد قدرتی برابر با 600 اسب بخار و گشتاور 750 نیوتن‌متر تولید می‌کند. قدرت تولید شده از این پیشرانه توسط گیربکس 8 سرعت اتوماتیک به سامانه چهار چرخ محرک عقب محور با حالت‌های ۲WD، ۴WD و ۴WD Sport منتقل می‌شود. چنین پیشرانه‌ای باعث شده است تا بی ام و M5 فیس لیفت شتاب صفر تا سرعت 100 کیلومتر بر ساعت را ظرف مدت 3.4 ثانیه طی کند.

بی ام و M5 مدل 2021

مشتریان این خودرو که به دنبال قدرت بیشتری هستند، این امکان را خواهند داشت تا مدل کامپتیشن را سفارش دهند؛ مدلی که از قدرتی برابر با 625 اسب بخار بهره می‌برد.

بی ام و M5 مدل 2021

شتاب مدل کامپتیشن 3.3 ثانیه اعلام شده است. البته حداکثر سرعت هر مدل روی 250 کیلومتر بر ساعت به صورت الکتریکی محدود شده است، اما مشتریان با سفارش پکیج راننده M می‌توانند به حداکثر سرعت 305 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کنند.

بی ام و M5 مدل 2021

علاوه بر این که مدل کامپتیشن بی ام و M5 از قدرت بیشتری بهره می‌برد، مهندسان این غول آلمانی تنظیمات سیستم تعلیق را نیز با کالیبراسیون مجدد فنرها و کمک‌های جدید ارتقا داده‌اند. به واسطه چنین تغییراتی، در زمان رانندگی در سرعت بالا در بزرگراه‌ها و هنگام عبور از روی دست اندازها سواری راحتی را تجربه خواهید کرد.

بی ام و M5 مدل 2021

بی ام و ام 5 مدل فیس لیفت 2021 از ماه آگوست سال جاری با قیمت پایه 120 هزار و 900 یورو برای مدل استاندارد و قیمت 129 هزار و 900 برای مدل کامپتیشن در بازار آلمان عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. چقد خوب و دوست داشتنی شده

  2. با اینکه طراحی بیرونی ماشین تغییر نکرده ولی بازم مثل همیشه زیباست .اصالتشو حفظ کرده

  3. اگه موقعتشو داشته باشم وبهم بگن حق انتخاب فقط یه خودرو تا پایان عمرت رو داری. انتخابم بدون هیچ فکری سری ۵ البته مدل M5

  4. داشبورد نقطه ضعف این فیس لیفت هست، نمیدونم چرا داشبورد جدید به سری ۵ نرسیده، سری ۸ سری ۷ سری ۳ زد ۴ ایکس ۳ ۴ ۵ ۶ همه از طرح داشبورد جدید استفاده میکنن، واقعا چراا داشبورد این دوست داشتنی باید قدیمی باشه؟!!!

  5. فرمون و نمایش سرعت و عقربه هاش مدرن شده ولی وسط داشبوردش و کنترل دنده شبیه قبلیه ، خوب بود داشبوردشم مدرن میکردن ، روی هم رفته خیلی بهتر شده

  6. از چَن سال گذشته بِ اینور هر ماشین جدید بی ام و کِ اومده بیرون فقط طرح جلو پنجرَش عوض شدِهو دیگه هیچی یه جورایی کسل‌ کننده بودن ولی انگار اینیِکی روح تازه ای گرفته به نسبت نسلای قبلش

  7. طراحی خارج و داخل اش فوق العاده است !